بازگشایی مرزهای شیلی از اوایل ماه آذر

به گزارش بهترین مقاله، در پی بازگشایی مرزهای کشورهای مختلف به روی مسافران بین المللی، کشور شیلی نیز قرار است مرزهای خود را از آخر ماه نوامبر (اوایل آذر) به روی گردشگران باز کند.

بازگشایی مرزهای شیلی از اوایل ماه آذر

مرزهای کشور شیلی از تاریخ 17 مارس (27 اسفند 1398) به دلیل شیوع ویروس کووید 19 به روی گردشگران بسته بوده است؛ اما به گزارش روزنامه لا ترچرا (La Tercera) قرار است طبق یک تصمیم تازه دولت، مرزها از آخر ماه نوامبر به روی گردشگران بین المللی باز شوند.

در آخرین مرحله بازگشایی از سرانجام ماه نوامبر (اوایل آذر 1399)، شهروندان تمام کشورها بدون هیچ محدودیتی می توانند به وسیله مرزهای هوایی و فرودگاه آرتورو مرینو بنیتز (Arturo Merino Benítez Airport) در سانتیاگو وارد کشور شیلی شوند.

مسافران بین المللی باید قبل از ورود، یک فرم اظهارنامه با جزئیات مبدا و مقصد مورد نظر، شرایط سلامتی و علائم بالقوه کووید 19 را پر نمایند. آن ها بعلاوه باید نتایج منفی آزمایش PCR ویروس کرونا که در 72 ساعت قبل از ورود به کشور اجرا شده است را به ماموران فرودگاه ارائه دهند. اگر مسافران جواب آزمایش منفی را به همراه داشته باشند، نیازی به قرنطینه نیست؛ البته از مسافران خواسته می گردد تا یک اپلیکیشن را برای نظارت بر سلامتی آن ها در طول 14 روز آینده بر روی تلفن های همراه خود دانلود و نصب نمایند.

پائولا دازا (Paula Daza)، از وزارت بهداشت شیلی گفت:

مهم ترین مسئله، قوانین مرتبط به ردیابی افراد است و ما باید قبل از بازگشایی مرزها زیرساخت های آن را فراهم کنیم. تمام افرادی که به مرزهای کشور وارد می شوند، اعم از گردشگران خارجی یا شهروندان شیلیایی باید در یک دوره 14 روزه تحت نظر باشند. آن ها موظف هستند که در این دوره، علائم و موقعیت خود را به ما گزارش دهند.

منبع: کجارو / matadornetwork.com
انتشار: 28 اسفند 1400 بروزرسانی: 28 اسفند 1400 گردآورنده: bestarticles.ir شناسه مطلب: 2002

به "بازگشایی مرزهای شیلی از اوایل ماه آذر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازگشایی مرزهای شیلی از اوایل ماه آذر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید