خبرنگاران فرماندارری: دستگاههای خدماتی به واحدهای تولیدی بسته کمکی ارائه نمایند

به گزارش بهترین مقاله، شهرری ـ خبرنگاران ـ فرماندار ویژه شهرستان ری گفت: دستگاه های خدمات رسان شهرستان از جمله آب، برق، گاز، تلفن، بیمه و تامین اجتماعی باید برای رهایی واحدهای فراوری و اصناف از شرایط فعلی بسته های کمکی مانند عدم دریافت هزینه بهاء ارائه دهند.

خبرنگاران فرماندارری: دستگاههای خدماتی به واحدهای تولیدی بسته کمکی ارائه نمایند

حسین توکلی کجانی روز شنبه در جلسه کارگروه برطرف موانع فراوری شهرستان ری گفت: شیوع ویروس کرونا از ابتدای اسفند ماه سال گذشته در کشور باعث تعطیلی بسیاری از اصناف و واحدهای فراوریی شده است که باید تمامی دستگاه های خدمات رسان برای حمایت از این واحدها یاری های مالی ارائه دهند.

وی با بیان اینکه تعطیلی اصناف و واحدهای فراوری شهرستان ری طی 2 ماه گذشته باعث افزایش بیکاران می گردد، مطرح کرد: دستگاه های خدمات رسان اگر امروز به داد فراوری کنندگان و اصناف نرسند باید در آینده ای نزدیک شاهد افزایش شمار بیکاران و انواع مسائل اجتماعی در جامعه باشیم.

توکلی افزود: امروز اگر مسئولان دستگاه های اجرای و خدمات رسان شهرستان ری به مسائل صاحبان واحدهای فراوریی و اصناف نگاه ملی نداشته باشند به زودی شاهد انواع مسائل و بزه های اجتماعی در سطح شهرستان خواهیم بود.

وی با بیان اینکه سال 98 بخاطر افزایش تحریم ها و عدم فروش نفت شاهد رشد مالی خوبی در میان واحدها فراوری کشور و شهرستان ری بودیم، افزود: عملکرد صاحبان صنایع استان تهران طی سال گذشته به گونه ای بود که نرخ بیکاری در این استان و شهرستان ری به زیر 10 درصد رسید.

توکلی ادامه داد: امسال که رهبر معظیم انقلاب آنرا سال جهش فراوری نامگذاری نموده است باید سرعت رشد مالی با برنامه ریزی دقیق مسئولان دستگاه های اجرایی از سال گذشته نیز بهتر باشد.

فرماندار ویژه شهرستان ری یادآرو شد: شیوع ویروس کرونا در اواخر سال 98 و ابتدای امسال در وهله اول جان و در مرحله بعد اقتصاد و معیشت مردم را هدف قرار داد که باید با همدلی و هماهنگی دستگاه های اجرایی و مردم بر مسائل این ویروس منحوس غلبه کنیم.

به گزارش خبرنگاران جلسه ستاد تسهیل شهرستان ری امروز شنبه با حضور حسین توکلی کجانی فرماندار ویژه شهرستان ری و جمعی از مسئولان دستگاه های اجرایی و نمایندگان بعضی از واحدهای فراوری مشکلدار در فرمانداری برگزار گردید.

در این جلسه مسائل دریافت تسهیلات شرکت پوشاک پرستیژ از بانک تعاون، مسائل دریافت تسهیلات شرکت نماماد پاسارگاد از بانک صادرات، مسائل دریافت تسهیلات شرکت فراوریی گرمسال از بانک ملی، مسائل مالیات و بیمه شرکت توربین سازان نیکان، مسائل کارخانه قیر حافظ با اداره گاز، مسائل دریافت تسهیلات شرکت گیوج از بانک ملی، مسائل شرکت دامپروری و کشاورزی عصر کمیل با ادارات محیط زیست و جهاد کشاورزی، مسائل راه و دسترسی شهرک صنفی احمد آباد، مسائل شرکت فراوری گفش چزایی با صندوق کارآفرینی و امید، مسائل مالیات عملکرد شرکترخش کاران صحرا، مسائل شرکت پارس نیکان آریا با بانک ملت، مسائل تامین اجتماعی و امور مالیاتی و مالیات بر ارزش اضافه نموده، آب، برق و گاز اصناف با عنایت به آغاز بیماری کرونا و تعطیلی واحدهای فراوریی، صنفی، توزیعی و خدماتی شهرستان ری با حضور نمایندگان دستگاه های خدمات رسان و بانک های عامل آنالیز و بعضی نیز حل شد.

شهرستان ری با جمعیتی در حدود یک میلیون نفر در جنوب استان تهران واقع شده است، این شهرستان به دلیل قرار گیری بسیاری از شهرک های صنعتی و صنفی و لکه های صنعتی استان تهران از لحاظ مالی یکی از شهرهای مهم استان محسوب می گردد.

منبع: ایرنا
انتشار: 23 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: bestarticles.ir شناسه مطلب: 960

به "خبرنگاران فرماندارری: دستگاههای خدماتی به واحدهای تولیدی بسته کمکی ارائه نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران فرماندارری: دستگاههای خدماتی به واحدهای تولیدی بسته کمکی ارائه نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید