حیرت زن محلی از رویت شی پرنده درخشان!

به گزارش بهترین مقاله، تهران (پانا) -حرکت شی پرنده درخشان در آسمان بهت و حیرت چند ساکن محلی در ویرجینیا را رقم زد.

حیرت زن محلی از رویت شی پرنده درخشان!

به گزارش خبرنگاران، یوفو یا همان شیء پرنده ناشناس، شاید کمتر کسی در دنیا پیدا گردد که این نام را نشنیده باشد. تا به امروز تصاویر مختلفی از آن ها در سراسر دنیا توسط شهروندان عادی تهیه شده است، اما هیچ کس منشاء دقیق آن ها را نمی داند.

در حالی که بعضی این اشیاء پرنده را تکنولوژی پیشرفته بعضی کشور های دنیا قلمداد می نمایند، اما بعضی ماهیت آن ها را فرازمینی و متعلق به موجودات فضایی می دانند. این اشیاء پرنده هر چه که باشند، اما تا به امروز کسی نتوانسته روی زمین نشانه ای از آن ها بیابد و شاید در آینده ای نزدیک پایان دنیایان منشاء این سفینه های درخشان در آسمان را دریابند.

به تازگی رویت یک یوفوی درخشان در آسمان کشور آمریکا خبرساز شده است. بنا به گزارش ساکنان محلی این شی پرنده درخشان در تاریخ 27 دسامبر در آسمان ایالت ویرجینیای غربی دیده شد. در تصاویر منتشر شده این شی درخشان در حال حرکت در آسمان دیده می گردد.

در حالی که بعضی این شی درخشان را یک شهاب سنگ دانستند، اما اسکات سی وارینگ، یوفوشناس مشهور نظر دیگری را بیان کرد. او با انتشار تصویری از این یوفو در وبلاگ خود نوشت: به احتمال زیاد پایگاه مخفی فرازمینی ها زیر کوهی بلند در ویرجینیای غربی قرار گرفته است. چطور ممکن است هنگام سقوط چیزی به این بزرگی برخوردی ایجاد نگردد، غیر ممکن است، آن هم درست در مقابل چشمان ما اتفاق می افتد؛ با خیال راحت فرود آمد و وارد پایگاه زیرزمینی شد.

با این حال بعضی کاربران نظرات دیگری داشتند. یکی از کاربران در کامنتی آن را صرفا یک هواپیما دانست که در ارتفاع حدود 30000 پایی در حال پرواز است و به علت برخورد نور خورشید این هواپیما بویژه دنباله آن درخشان به نظر می رسد.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 26 بهمن 1399 بروزرسانی: 26 بهمن 1399 گردآورنده: bestarticles.ir شناسه مطلب: 1448

به "حیرت زن محلی از رویت شی پرنده درخشان!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حیرت زن محلی از رویت شی پرنده درخشان!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید