حسن زاده: استقلال روی ذوب آهن کار نموده بود

به گزارش بهترین مقاله، پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: تعیین بود استقلال روی ذوب آهن کار نموده و گل دوم این تیم با چندین پاس عالی بدست آمد.

حسن زاده: استقلال روی ذوب آهن کار نموده بود

به گزارش به نقل از سایت رسمی باشگاه استقلال رضا حسن زاده درباره پیروزی این تیم مقابل ذوب آهن گفت: وقتی 3 گل میزنید و چندتا هم نمیزنید، یعنی روند روبه جلو شما بهتر شده است. ذوب آهن تیم بزرگی است و دیدیم الغرافه را چطور برد. استقلال با حضور بازیکنان جوانش شاداب بود و با تجربه ها هم مراقب تیم بودند. می بینیم که در این چند بازی چقدر تیم خوب شده است. در بازی با تراکتور هم معتقدم اگر یک داور بهتر بود، بازی به آن شکل نمی شد و بازی قشنگتری می دیدیم. در کل معین بود استقلال روی ذوب آهن کار نموده و گل دوم این تیم با چندین پاس عالی بدست آمد. از همه مهم تر اگر دقت کنید، تعداد استقلالی ها در محوطه جریمه ذوب آهن زیاد بود. گذشت خیلی خوب است و دیروز در هجده قدم هم از خود گذشتگی را دیدیم و برای کسی فرق نمی کند که چه کسی گل بزند.

وی درباره بازی با فولاد گفت: استقلال کار سختی دارد. آن ها پرسپولیس را بردند و چندین بازی خوب بودند. فولاد تیم خوبی است. دوندگی و انگیزه آن ها می تواند دردسر ساز گردد. الان استقلال روی نوار پیروزی قراردارد و باید همین روال را ادامه دهد. باید نشان دهیم این روند با کوشش زیاد بدست آمده است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 29 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: bestarticles.ir شناسه مطلب: 124

به "حسن زاده: استقلال روی ذوب آهن کار نموده بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حسن زاده: استقلال روی ذوب آهن کار نموده بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید