جشنواره کار آفرینی در فرهنگسرای انقلاب

به گزارش بهترین مقاله، نخستین جشنواره زنگ کارآفرینی مدارس صبح امروز در نگارخانه فرهنگسرای انقلاب با حضور دانش آموزان مدارس منطقه 11 گشایش یافت.

جشنواره کار آفرینی در فرهنگسرای انقلاب

خبرنگاران- فاطمه عسگری نیا: مدیر خدمات اجتماعی شهرداری منطقه 11 در حاشیه مراسم گشایش این جشنواره در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران محله گفت: نخستین جشنواره زنگ کارآفرینی با حضور 32 تیم از 15 مدرسه دخترانه و پسرانه مقطع اول و دوم متوسطه منطقه 11 به مدت 3 روز تا 29 بهمن ماه در نگارخانه فرهنگسرای انقلاب دایر است.

جلال جلیلوند، اضافه نمود: آثار راه یافته به این جشنواره از برگزیدگان رقابت های درون مدرسه ای دانش آموزان است که زیر نظر مسئولان پرورشی و مربیان کار و فن آوری منطقه، تهیه، فراوری و به این مرحله راه یافته اند.

او با بیان اینکه هدف از برگزاری این جشنواره، تقویت روحیه اعتماد به نفس دانش آموزان، تشویق آن ها به خلق ایده های ناب، درآمدزایی و یاری به چرخه اقتصاد خانواده است. گفت:در حاشیه برگزاری این جشنواره دانش آموزان شرکت کننده با حضور در دوره های کارآفرینی ویژه دانش آموزان با مفاهیم برندسازی نیز آشنا می شوند و می توانند از خدمات حمایتی موسسه فنی و حرفه ای اندیشه سازان سلسله و استارت آپ بامکو در راستای فعالیت های خود بهره مند شوند.

نخستین جشنواره زنگ کارآفرینی مدارس منطقه 11 روز سه شنبه 29 بهمن ماه با معرفی برگزیدگان به کار خود سرانجام می دهد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 11 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: bestarticles.ir شناسه مطلب: 768

به "جشنواره کار آفرینی در فرهنگسرای انقلاب" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جشنواره کار آفرینی در فرهنگسرای انقلاب"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید