تکواندو قهرمانی دنیا، امروز؛ آخرین فرصت برای اعزام ناظمی، تداوم کارشکنی انگلیسی ها در صدور ویزا

به گزارش بهترین مقاله، به دنبال کارشکنی مسئولان انگلیس در صدور ویزا بعضی ملی پوشان تیم ملی تکواندو، اگر تا انتها وقت اداری امروز ویزای عرفان ناظمی صادر نشود این ملی پوش نیز حضور در مسابقات جهانی را از دست خواهد داد.

تکواندو قهرمانی دنیا، امروز؛ آخرین فرصت برای اعزام ناظمی، تداوم کارشکنی انگلیسی ها در صدور ویزا

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، روز سوم مسابقات بیست و چهارمین دوره مسابقات تکواندو دنیا در حالی از ظهر امروز(آدینه) در سالن آرنای منچستر انگلیس شروع خواهد شد که پس از عدم صدور ویزا میرهاشم حسینی، همچنان ویزای عرفان ناظمی ملی پوش وزن 80- کیلوگرم کشورمان نیز از سوی کشور انگلستان صادر نشده است. این در حالی است که سفارت انگلستان در روزهای شنبه و یکشنبه تعطیل خواهد بود و تنها شانس حضور ناظمی در مسابقات تا انتها وقت اداری امروز است.

آرش فرهادیان، مدیر تیم های ملی که برای حل مسائل ناظمی همچنان در تهران است، در این خصوص به خبرنگار ورزشی خبرنگاران، بیان کرد: تمام کوشش خود را انجام می دهم تا با ارتباط با مسئولان سفارت انگلیس، وزارت امور خاجه، کمیته المپیک و وزارت ورزش و جوانان ویزای ناظمی را تا انتها امروز دریافت کنیم اما اگر این اتفاق نیفتد با توجه به تعطیلی سفارت در روزهای آینده، ناظمی نیز از حضور در مسابقات دنیای باز خواهد ماند.

وی تاکید نمود: ما تمام کوشش خود را انجام دادیم که با بهترین شرایط در مسابقات این دوره حاضر شویم اما مسائل ایجاد شده یک بخت طلایی از تیم کشورمان گرفته شد. آرمین هادی پور در مسابقات روز گذشته مستحق حضور در دیدار انتهای و کسب مدال طلا بود، اما به دلیل اینکه شب قبل از مسابقات به انگلیس رسید و تنها فرصت داشت در وزن کشی روز مسابقات که با ارفاق 2 کیلو و نیم برگزار می گردد شرکت کند. فشار وزن کم کردن و خستگی باعث شد تا آرمین به حق واقعی خود نرسد و با غیرت تنها مدال برنز را کسب کند.

مدیر تیم های ملی تکواندو در انتها خاطر نشان کرد: من برای همراهی و هدردی با میرهاشم حسینی و عرفان ناظمی قبد حضور در مسابقات را زدم تا تمام کوشش خود را برای دریافت ویزا این بازیکنان انجام بدهم. اگر تا امروز ویزای ناظمی صادر نگردد قطعا او نیز مانند میرهاشم حسنی مسابقات دنیای را از دست خواهد داد.

به گزارش خبرنگاران، بیست و چهارمین دوره مسابقات دنیای تکواندو تا روز یکشنبه 29 اردیبهشت ماه در منچستر انگلیس ادامه خواهد داشت و مسابقات وزن 80- کیلوگرم در روز انتهای این مسابقات برگزار می گردد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 1 مرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: bestarticles.ir شناسه مطلب: 178

به "تکواندو قهرمانی دنیا، امروز؛ آخرین فرصت برای اعزام ناظمی، تداوم کارشکنی انگلیسی ها در صدور ویزا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تکواندو قهرمانی دنیا، امروز؛ آخرین فرصت برای اعزام ناظمی، تداوم کارشکنی انگلیسی ها در صدور ویزا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید