تداوم آلودگی هوا در شهر های صنعتی تا انتها هفته

به گزارش بهترین مقاله، کارشناس هواشناسی گفت: از سه شنبه تا پنجشنبه در شهر های صنعتی افزایش غلظت آلاینده های جوی پیش بینی می گردد.

تداوم آلودگی هوا در شهر های صنعتی تا انتها هفته

صادق ضیائیان کارشناس هواشناسی در مصاحبه با خبرنگاران، توضیح داد: طبق تحلیل آخرین نقشه های پیش یابی، تا اواخر هفته در اغلب منطقه ها کشور آسمان صاف و جو پایدار پیش بینی می گردد و شرایط برای افزایش غلظت آلاینده ها، کاهش دید و کیفیت هوا در شهر های صنعتی و پرجمعیت فراهم است.

ضیائیان بیان نمود: در روز های سه شنبه و چهارشنبه در شهر های تهران، البرز، اصفهان، اراک و تبریز کاهش قابل توجه کیفیت هوا پیش بینی می گردد.

او ادامه داد: با نفوذ جریانات پرفشار طی 24 ساعت آینده در استان های گیلان، مازندران، گلستان، خراسان شمالی و دوشنبه علاوه بر این منطقه ها در شمال خراسان رضوی و شرق اردبیل بارش پراکنده باران و در ارتفاعات بارش برف پیش بینی می گردد.

کارشناس هواشناسی اظهار کرد: از فردا دوشنبه تا اواخر وقت روز چهارشنبه به سبب افزایش گرادیان فشاری کاهش قابل توجه دما، وزش باد و خیزش گرد و خاک در شرق کشور دور از انتظار نیست.

ضیائیان تاکید نمود: از اواخر وقت روز پنجشنبه سامانه بارشی نوار غربی کشور را متاثر خواهد نمود که انتظار می رود بارش های خوبی را طی روز آدینه و اوایل هفته آینده در نیمه غربی کشور به همراه داشته باشد.

او درباره آب هوای تهران هم گفت: آسمان تهران فردا غبار آلود است و بیشترین دمای تهران به 16 درجه و کمترین آن به 4 درجه می رسد.

منبع: فرارو
انتشار: 25 دی 1400 بروزرسانی: 25 دی 1400 گردآورنده: bestarticles.ir شناسه مطلب: 1933

به "تداوم آلودگی هوا در شهر های صنعتی تا انتها هفته" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تداوم آلودگی هوا در شهر های صنعتی تا انتها هفته"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید