تبریز، میزبان جام باشگاه های آسیا و جام فجر 2018

به گزارش بهترین مقاله، با پیشنهاد رئیس فدراسیون تکواندو، آذربایجان شرقی به عنوان میزبان مسابقات جام باشگاه های آسیا و جام فجر انتخاب شد.

تبریز، میزبان جام باشگاه های آسیا و جام فجر 2018

از سفر با تور بهار 99 پاتایا لذت ببرید و سواحل شگفت انگیز تایلند و مراکز خرید بسیار ارزان پاتایا را از دست ندهید.

به گزارش خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تکواندو، نشست مشترک وزارت ورزش و جوانان و ستاد استانی تبریز 2018 با حضور دکتر سلطانی فر وزیرورزش و جوانان، جبارزاده استاندار آذربایجان شرقی، نجفی شهردار تبریز، معاونان و مدیران ستادی وزارت ورزش و جوانان و همچنین روسای فدراسیون های ورزشی در تبریز برگزار گردید.

سید محمد پولادگر رئیس فدراسیون تکواندو کشورمان که برای حضور در نشست ورزیر ورزش و جوانان با روسای فدراسیون های ورزشی به تبریز سفر نموده بود با اعلام میزبانی آذربایجان شرقی برای برگزاری دو رویداد بین المللی تکواندو در سال 2018 گفت: با توجه به انتخاب تبریز به عنوان پایتخت برگزیده گردشگری کشورهای اسلامی در سال 2018 و پتانسیل موجود در این شهر در جلسه فوق پیشنهاد میزبانی این دوره از دو رویداد بین المللی تکواندو از سوی فدراسیون مطرح و مورد تصویب نهاده شد.

وی اضافه نمود: آذربایجان شرقی سابقه میزبانی هر دو رویداد را در سال های گذشته داشته است. دهمین دوره مسابقات فجر سال 1376 و همچنین سومین دوره مسابقات جام باشگاه های آسیا در سال 1389 در این شهر برگزار گردیده است.

پولادگر در سرانجام اضافه نمود: استان آذربایجان شرقی پتانسیل های زیادی در عرصه قهرمان پروری رشته تکواندو دارد و می تواند به قطب تکواندو کشور تبدیل گردد. امیدوارم برگزاری این دو مسابقه به توسعه و رشد این رشته در استان یاری نموده و باعث پیشرفت بیش از پیش این رشته گردد.

منبع: تسنیم
انتشار: 28 بهمن 1398 بروزرسانی: 19 مهر 1399 گردآورنده: bestarticles.ir شناسه مطلب: 682

به "تبریز، میزبان جام باشگاه های آسیا و جام فجر 2018" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تبریز، میزبان جام باشگاه های آسیا و جام فجر 2018"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید