بیش از اندازه در خصوص خودروهای الکتریکی حساس نباشید

به گزارش بهترین مقاله، رئیس بخش فنی شرکت جگوار از صاحبان خودروهای الکتریکی این شرکت خواست بیش از اندازه در خصوص این اتومبیل ها حساس نباشند.

بیش از اندازه در خصوص خودروهای الکتریکی حساس نباشید

به گزارش خبرنگار ، پس از اعتراض بعضی از صاحبان خودروهای الکتریکی جگوار نسبت به ضعف عملکرد این اتومبیل ها، مدیر ارشد بخش فنی این شرکت در اظهار نظری عجیب به مشتریان و صاحبان این دسته از خودروهای جگوار گفت: در خصوص اتومبیل های الکتریکی حساسیت زیاد به خرج ندهید.

نمایش خودروی تاریخی و زیبای جگوار در انگلیس +تصاویر

در حالی که شرکت جگوار اتومبیل الکتریکی I-Pace در سال 2018 معرفی و هم اکنون نیز مهندسان این شرکت در حال طراحی دیگر خودروی الکتریکی این شرکت به نام electric XJ هستند، ولی شواهد از عملکرد ضعیف این خودرو ها حکایت می نماید. بعضی از کارشناسان صنایع خودروسازی معتقد هستند اتومبیل های الکتریکی جگوار از وزنی زیادی برخودارند و باتری آن ها توانایی فراوری انرژی برای این خودرو ها را ندارد.

عملکرد ضعیف خودروهای الکتریکی جگوار

جگوار برای طراحی خودروی electric XJ از کراس اور الکتریکی Rivian R1S الگوبرداری نموده است. این شرکت خودروسازی انگلیسی سرمایه گذاری گسترده ای را روی اتومبیل های الکتریکی انجام داده است و به نظر می رسد بسیار کمتر از هزینه اقتصادی صرف شده برای این خودروها از لحاظ فنی تمرکز نموده است. جگوار همیشه با اتومبیل های لوکس و پیشرفته خود در میان علاقه مندان به خبرهای خودرو شناخته می گردد ولی تاکنون عمکرد مناسبی را در حوزه اتومبیل های الکتریکی از خود به جای نگذاشته است.

بعد از این انتشار خبرهای نامناسب در خصوص خودروهای جگوار یکی از مدیران شرکت گفت: جگوار در سیستم پیشرانه خودروهای الکتریکی خود را تغییراتی را ایجاد می کند و متعهد می شویم که در آینده محصولاتی با کیفیت ایده آل را فراوری و در اختیار مشتریان قرار دهیم. دیگر مشکل اتومبیل های الکتریکی جگوار بالا بودن میزان آلایندگی آن ها نسبت به دیگر خودروهای الکتریکی موجود در بازار است و همین موضوع کسب مجوز فراوری خودروهای آینده جگوار را با مشکل روبرو ساخته است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 17 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: bestarticles.ir شناسه مطلب: 426

به "بیش از اندازه در خصوص خودروهای الکتریکی حساس نباشید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بیش از اندازه در خصوص خودروهای الکتریکی حساس نباشید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید