تور ارزان اروپا: بیانیه آمریکا و اتحادیه اروپا درباره نحوه همکاری با چین

به گزارش بهترین مقاله، به گزارش خبرنگاران به نقل از اسپوتنیک، وزارت خارجه آمریکا و سرویس سیاست خارجی اتحادیه اروپا در بیانیه ای مشترک، مدعی لزوم همکاری با چین تا جایی که مقدور باشد و بعلاوه مدیریت رقابت با این کشور به شیوه ای مسئولانه شده اند.

تور ارزان اروپا: بیانیه آمریکا و اتحادیه اروپا درباره نحوه همکاری با چین

با ما سفر کنید و با تور ارزان اروپا از قاره سبز اروپا دیدن کنید و با دریافت خدمات ویزای شینگن از گردش به دور اروپا لذت ببرید.

در این بیانیه ادعا می گردد: مقامات بلندپایه آمریکا و اتحادیه اروپا تاکید می نمایند که روابط با چین چند وجهی است و آنها باید همزمان با سرمایه گذاری و رشد همکاری های مالی با چین، در راستای هماهنگی روینمودهایشان ارتباط نزدیک با یکدیگر را حفظ نمایند تا رقابت با پکن به گونه ای مسئولانه مدیریت گردد.

این بیانیه بعد از دومین نشست رایزنی های آمریکا-اتحادیه اروپا درباره چین صادر شد که از سوی وندی شرمن معاون وزارت خارجه آمریکا و استفانو سانینو دبیرکل سرویس سیاست خارجی اتحادیه اروپا برگزار گردید.

رقابت مسئولانه با چین درحالی به یکی از کلیدواژه های محوری دولت جو بایدن رئیس جمهور دموکرات آمریکا تبدیل شده که وی از ابتدای دوره زمامداری خود، در راستای تشدید سیاست چرخش به ایندوپاسیفیک که هدف اصلی آن مهار قدرت یابی پکن در قرن 21 است، گام برداشته و به رغم ادعای پایبندی به اصل چین واحد، از ارسال سیگنال هایی که به تحریک جدایی طلبان منطقه ها تابع چین منجر می گردد؛ ابایی ندارد و سیاستی ریاکارانه را در قبال تایوان اتخاذ نموده است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 16 دی 1400 بروزرسانی: 16 دی 1400 گردآورنده: bestarticles.ir شناسه مطلب: 1922

به "تور ارزان اروپا: بیانیه آمریکا و اتحادیه اروپا درباره نحوه همکاری با چین" امتیاز دهید

1 کاربر به "تور ارزان اروپا: بیانیه آمریکا و اتحادیه اروپا درباره نحوه همکاری با چین" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ارزان اروپا: بیانیه آمریکا و اتحادیه اروپا درباره نحوه همکاری با چین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید