بهسازی معابر منطقه 2 با اجرای 142 فعالیت عمرانی

به گزارش بهترین مقاله، ممعاون فنی و عمران شهرداری منطقه 2 گفت: به منظور آماده سازی معابر برای بهار 1401، طرح بهسازی و آسفالت معابر و نوسازی انهار فرسوده و جداول منطقه اجرا شد.

بهسازی معابر منطقه 2 با اجرای 142 فعالیت عمرانی

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 2، حمید رضا رنجبربا اشاره به اجرای پروژه های عمرانی در معابر منطقه، گفت: به منظورآماده سازی این بخش از مرکز در استقبال از بهار، با هماهنگی نواحی 9 گانه نقاطی که در پایین آمدن کیفیت شاخص های عمرانی زندگی شهری شهروندان موثر بودند شناسایی شد.

وی با اشاره به اینکه که 138 نقطه دارای اولویت برای اجرای طرح های عمرانی احصا شد، اضافه کرد: به همین دلیل 142 فعالیت عمرانی در قالب بهسازی و نوسازی معابر شهری، پیاده رو و انهار، مناسب سازی معابر و بوستان ها انجام شد.

وی اضافه کرد: علاوه بر پروژه های اصلی نگهداشتی و احداثی منطقه دراین طرح بیش از 1300 تن آسفالت توزیع و بعلاوه بیش از 4 هزار مترمربع لکه گیری و آسفالت شد.

رنجبر بازسازی 290 متر طول از انهار و جداول، مناسب سازی 823 مترمربع از معابر را از دیگر اقدامات اجرا شده در این طرح برشمرد.

به گفته معاون شهردار منطقه 2 بخش عمده ای از اقدامات عمرانی در معابر شهید مهدی فرحزادی، گلبهار، آزاده، ثقفی و بعلاوه اتصال و امکان تردد از خیابان شهید عباس اناری به بلوار پاکنژاد اجرا شد.

وی اضافه کرد: مناسب سازی ورودی بوستان های پرند و زرافشان و نصب دو دستگاه بالابربرای تسهیل در دسترسی افراد توان یاب در سرای محلات مرزداران و شهرآرا همزمان با فصل بهار انجام شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 9 خرداد 1401 بروزرسانی: 9 خرداد 1401 گردآورنده: bestarticles.ir شناسه مطلب: 2057

به "بهسازی معابر منطقه 2 با اجرای 142 فعالیت عمرانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهسازی معابر منطقه 2 با اجرای 142 فعالیت عمرانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید