برگزاری کارگاه های آموزش مجازی گردشگری و صنایع دستی در امیدیه خوزستان

به گزارش بهترین مقاله، رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی امیدیه از برگزاری کارگاه های آموزش مجازی در حوزه های گردشگری و صنایع دستی به صورت رایگان اطلاع داد.

برگزاری کارگاه های آموزش مجازی گردشگری و صنایع دستی در امیدیه خوزستان

بهترین تجربه سفر را با bestcanadatours.com تجربه کنید و با مجری مستقیم بهترین برنامه سفر را برای خود انتخاب کنید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خوزستان، صادق شیخی روز سه شنبه 13 خردادماه 99 اظهار کرد: این دوره ها با هدف توانمندسازی فعالان حوزه صنایع دستی و گردشگری شهرستان امیدیه برگزار می گردد.

او اضافه کرد: به منظور حفظ سلامتی مردم و قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا، برگزاری دوره های آموزشی با استفاده از توان آموزشی در فضای مجازی در دستور کار این اداره قرار گرفته است.

رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی امیدیه در تشریح دوره ها و کارگاه های آموزشی بیان نمود: این دوره ها شامل کارگاه آشنایی با قوانین و مقررات گردشگری، بازاریابی در گردشگری، مدیریت استراتژیک در صنعت هتلداری، گردشگری سلامت، آداب رانندگی و رانندگی تشریفاتی، قانون و مقررات پلیس گردشگری، قوانین و مقررات دفاتر خدمات مسافرتی بند ب، گردشگری دریایی، قوانین و مقررات هتل ها، آموزشی کپوبافی و محرق ساقه گندم است.

او یادآور شد: علاقه مندان در صورت تمایل به شرکت در این دوره ها مشخصات فردی اعم از نام و نام خانوادگی، نام پدر، کد ملی، شماره تماس و سمت خود را به این شماره 09390857177 ارسال نمایند.

منبع: میراث آریا
انتشار: 28 دی 1400 بروزرسانی: 28 دی 1400 گردآورنده: bestarticles.ir شناسه مطلب: 1063

به "برگزاری کارگاه های آموزش مجازی گردشگری و صنایع دستی در امیدیه خوزستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری کارگاه های آموزش مجازی گردشگری و صنایع دستی در امیدیه خوزستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید