برخورد قاطع زاکانی با مسببان حادثه ضرب و شتم کودک زباله گرد، رئیس اداره بازیافت و جانشین منطقه 21 عزل شدند

به گزارش بهترین مقاله، در پی دستور شهردار تهران برای برخورد با مسببان حادثه ضرب و شتم کودک زباله گرد، رئیس اداره بازیافت و جانشین منطقه 21 عزل شدند.

برخورد قاطع زاکانی با مسببان حادثه ضرب و شتم کودک زباله گرد، رئیس اداره بازیافت و جانشین منطقه 21 عزل شدند

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، پس از دستور علیرضا زاکانی شهردار تهران برای آنالیز تمام جوانب و شناسایی مقصران حادثه اتفاق افتاده برای کودک زباله گرد که از سوی ماموران بازیافت شهرداری مورد ضرب و شتم نهاده شده بود، موضوع به شکل ویژه و فوری در دستور کار مدیریت شهری مرکز نهاده شد.

پس از آنالیز موضوع و ابعاد حادثه جهت برخورد با مقصران حادثه، اقدام لازم نسبت به خلع ید پیمانکار طرف قرارداد با شهرداری منطقه 21 انجام شد. در دیگر اقدام صورت گرفته از سوی مدیریت شهری مرکز در برخورد با مقصران و عوامل بروز این حادثه رئیس اداره بازیافت منطقه 21 و جانشین او به جهت سهل انگاری در انجام وظایف عزل شدند.

پیش از این علیرضا زاکانی شهردار تهران با دعوت از کودک زباله گرد که از سوی ماموران بازیافت شهرداری مورد ضرب و شتم نهاده شده بود و تصاویر آن در فضای مجازی منتشر شده بود، در دفتر خود از او دلجویی کرد و در ادامه اقدام های مدیریت شهری، رضا سیفی دستیار رسانه ای شهردار تهران نیز در صفحه شخصی خود در فضای مجازی از پرداخت تمام هزینه های درمان کودک مضروب و فراهم شدن امکان تحصیل او خبر داده بود.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 18 آذر 1400 بروزرسانی: 18 آذر 1400 گردآورنده: bestarticles.ir شناسه مطلب: 1893

به "برخورد قاطع زاکانی با مسببان حادثه ضرب و شتم کودک زباله گرد، رئیس اداره بازیافت و جانشین منطقه 21 عزل شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برخورد قاطع زاکانی با مسببان حادثه ضرب و شتم کودک زباله گرد، رئیس اداره بازیافت و جانشین منطقه 21 عزل شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید