باید تیم ملی را از این مرحله سخت عبور دهیم، همه باید یاری نمایند

به گزارش بهترین مقاله، به گزارش خبرنگاران، شهاب الدین عزیزی خادم که در محل برگزاری اردوی تیم ملی در جزیره کیش حضور دارد عصر شنبه در جمع خبرنگاران گفت: وضعیتی که فوتبال با آن روبرو است مهم خواهد بود. البته ما با چالش ها و میراث بدی روبرو هستیم که شرایط را سخت نموده و باید کوشش کنیم از این پیچ تاریخی عبور کنیم.

باید تیم ملی را از این مرحله سخت عبور دهیم، همه باید یاری نمایند

وی ادام داد: با وجود همه مسائلی که وجود داشت و این که نتوانستیم میزبانی را برای تیم ملی بگیریم اما شرایط خوبی برای تیم ملی فراهم شده و بازیکنان در آرامش تمرینات خود را پیگیری می نمایند که جا دارد از همه کسانی که این شرایط را فراهم کردند تشکر کنم.

عزیزی خادم ادامه داد: بعضی ها عامدانه خودشان را به خواب زدند. خیلی ها هم خالصانه به تیم ملی یاری کردند. افرادی هم با مساعدت های آقای نوبخت به تیم ملی یاری کردند. صدا و سیما و رئیس آن و وزیر ورزش هم یاری کردند. وزیر شخصا به موضوعات تیم ملی ورود کرد. آنچه برای ما مهم است یاری به تیم ملی در شرایط فعلی است. باید شرایطی را فراهم کنیم تا سرافرازانه تیم ملی را بدرقه کنیم.

وی ادامه داد: ما در راستای کار ملی یا منافع ملی کوشش می کنیم. جایی هستیم که هشتاد میلیون قلب برای تیم ملی می تپد و باید بتوانیم کارمان را به خوبی انجام دهیم و باعث خشنودی میلیون ها ایرانی شویم. امیدوارم همگی 25 خرداد خشنود باشیم و سربلند شویم.

رئیس فدراسیون فوتبال با بیان این که بعضی تنگ نظرها کار را سخت نموده است گفت: تاریخ در این مورد این افراد قضاوت خواهد نمود. قضاوت هم سخت خواهد بود. با این حال وظیفه همه ماست کوشش کنیم تا گره مسائل تیم ملی باز گردد.

رئیس فدراسیون فوتبال توضیح داد: امیدوارم در روزهای به جامانده همه در کنار هم یاری کنیم تا تیم ملی برای سربلندی کشور قدم بردارد.

عزیزی خادم در پاسخ به انتقاد از عدم برگزاری بازی محبت آمیز شاگردان دراگان اسکوچیچ اضافه نمود: من نمی دانم چه کسی این سوال را مطرح نموده است اما آنچه سرمربی تیم ملی خواسته بود برگزاری اردو بود نه برگزاری بازی محبت آمیز. فدراسیون هم خواسته هایی که سرمربی خواست را در اختیار قرار داد و من این موضوع را از شما می شنوم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 2 تیر 1400 بروزرسانی: 2 تیر 1400 گردآورنده: bestarticles.ir شناسه مطلب: 1681

به "باید تیم ملی را از این مرحله سخت عبور دهیم، همه باید یاری نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "باید تیم ملی را از این مرحله سخت عبور دهیم، همه باید یاری نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید