بازسازی رزیدنت اویل 4 سه روزه 2 میلیون نسخه فروخت

به گزارش بهترین مقاله، طبق جدیدترین آمار منتشر شده، به نظر می رسد که بازسازی رزیدنت اویل 4 تنها در عرض دو روز بیش از سه میلیون نسخه فروخته است.

بازسازی رزیدنت اویل 4 سه روزه 2 میلیون نسخه فروخت

از زمان انتشار در 24 مارس، رزیدنت اویل 4 با تمجیدهای زیادی روبرو شده است. این بازی به خصوص به علت حفظ عناصر نسخه اصلی و در عین حال مدرن ساختن مکانیک های آن، تقریبا تمامی بازیکنان را راضی نموده است. از طرفی ظاهرا بازی توانسته انتظارات سازندگان را نیز برآورده کند زیرا کپ کام (Capcom) به تازگی اعلام نموده که بازی تنها دو روز پس از انتشار، بیش از سه میلیون نسخه فروخته است. در مقایسه با نسخه قبلی سری، رزیدنت اویل ویلج در عرض چهار روز به سه میلیون نسخه فروش دست پیدا کرد.

البته بسیاری از این موفقیت تعجب نخواهند کرد. با توجه به اینکه این بازسازی یکی از موردانتظارترین بازی های سال بود و نام یکی از برترین نسخه های این مجموعه را یدک می کشید، موفقیت تجاری آن به نوعی غیرقابل انکار بود. در این گزارش بعلاوه آمده که تا دسامبر 2022، مقدار فروش کلی سری رزیدنت اویل از 135 میلیون نسخه فراتر رفته است. بدون شک تماشا موفقیت این سری ترس و بقا قابل توجه است و نشان می دهد که بازی های ترسناک همچنان محبوبیت بالایی دارند.

در رابطه با آینده این سری چندان اطلاعات زیادی در دسترس نیست. در حالی که صحبت هایی وجود دارد مبنی بر اینکه نسخه نهم در حال توسعه است، موفقیت بازسازی نسخه چهارم نشان می دهد که کپ کام توانایی و قصد آن را دارد که نسخه های قدیمی را بازگردانده و نوستالژی را با ایده های تازه ترکیب کند. این روند می تواند به بازسازی رزیدنت اویل 5 یا نسخه های مانند کد: ورونیکا بینجامد.

در این میان هنوز محتوای زیادی وجود دارد که هواداران می توانند منتظر آن باشند. حالت پرطرفدار The Mercenaries به عنوان یک بسته الحاقی رایگان در تاریخ 7 آوریل (18 فروردین) عرضه خواهد شد. علاوه بر این، محتوای رایگان و انحصاری بازی برای پلی استیشن وی آر 2 نیز در دست ساخت است. در نهایت اطلاعاتی تازه منتشر شده که نشان می دهد حالت داستانی Separate Ways با تمرکز بر ایدا وانگ نیز به عنوان یک بسته الحاقی پولی در آینده منتشر خواهد شد.

بازسازی رزیدنت اویل 4 هم اکنون برای پلی استیشن 4 و 5، ایکس باکس سری و رایانه های شخصی در دسترس است.

منبع: Gematsu

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 17 فروردین 1402 بروزرسانی: 17 فروردین 1402 گردآورنده: bestarticles.ir شناسه مطلب: 2237

به "بازسازی رزیدنت اویل 4 سه روزه 2 میلیون نسخه فروخت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازسازی رزیدنت اویل 4 سه روزه 2 میلیون نسخه فروخت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید