تریلر گیم پلی Dune Awakening بازی را کاملا معرفی می نماید؛ بازی زمستان عرضه می گردد

به گزارش بهترین مقاله، از زمانی که فیلم دون (Dune) عرضه شد، هواداران این فیلم در پی بازی آن بودند. به علت اینکه دنیای دون پتانسیل بسیار زیادی برای ساخت یک بازی داشته و به همین علت شرکت های مختلف به فکر ساخت یک بازی از آن افتادند. عنوانی که بیشتر از هر بازی دیگری از سری دون سر و صدا به پا کرد بازی دون: رستاخیز (Dune: Awakening) بود. حال شرکت سازنده بازه زمانی عرضه این بازی را اعلام نموده است.

تریلر گیم پلی Dune Awakening بازی را کاملا معرفی می نماید؛ بازی زمستان عرضه می گردد

بازی دون رستاخیز در سبک چند نفره آنلاین گسترده (MMO) بوده و حالت جهان باز دارد. به علت همین انتخاب خاص شرکت سازنده، بازی رستاخیز محبوبیت زیادی پیدا نموده و توانسته توجه هواداران مجموعه دون و گیمرها را به خود جلب کند. این بازی قرار است برای کنسول های نسل نهمی و کامپیوتر عرضه گردد.

در رویداد گیمزکام (Gamescom) هواداران مجموعه دون با یک تریلر 5 دقیقه ای از گیم پلی این بازی روبرو شدند. این برای اولین بار بود که شرکت سازنده از جهان و گیم پلی بازی اطلاعاتی منتشر می کرد و به همین علت هواداران از این تریلر استقبال بسیاری کردند. در این تریلر نشان داده شد که کاربران می توانند در جهانی بازی رستاخیز به گشت و گذار پرداخته و موارد مختلفی بسازند. از طرفی هدف اصلی آن ها یافتن ادویه (Spice) است که مهم ترین عنصر در جهانی دون است.

گیم پلی بازی دون: رستاخیز

بازی دون: رستاخیز در خطرناک ترین سیاره دون جریان دارد. در این بازی کاربران باید کوشش نمایند تا در این سیاره دوام آورده و با دشمنان مقابله بنمایند. همینطور اینکه باید کوشش نمایند تا جریان ادویه را بیشتر نموده و در این جهان معروفیت بیشتری پیدا نمایند. با این کار شخصیت آن ها در جهانی بازی قوی تر شده و راحت تر می توانند در جهانی دون پیشرفت بنمایند.

نکته اینجاست که برای کرکتر اصلی چندین راه مختلف وجود دارد. شما باید یک راه را انتخاب نموده و در آن مسیر شخصیت اصلی بازی را توسعه داده و قوی کنید. با این کار کرکتر اصلی شما راحت تر می تواند در جهانی بازی پیشرفت کند و جایگاه خاصی در این جامعه پیدا خواهد نمود. از طرفی این شخصیت شما در عضو شدن کرکتر اصلی به یک فرقه اهمیت دارد.

چیزی که در جهانی بازی دون اهمیت دارد ادویه است. شما باید کوشش کنید تا به گروه های مختلف ملحق شده و کنترل ادویه را بدست بگیرید. همینطور اینکه شما می توانید با خانه ای مختلف مثل هارکونن (Harkonnen) یا آترایدیس (Atreides) عهد نموده و به آن ها در یافتن ادویه یاری بکنید. در کنار همه این موارد مبارزه میان فرقه ها و گروه های مختلف هم وجود دارد که می تواند بازی را به شدت مجذوب کننده بکند.

در رویداد گیمزکام شرکت سازنده یک منطقه را در اختیار داشت و در آنجا یک نمونه 30 دقیقه ای از گیم پلی بازی وجود داشت. افرادی که در گیمزکام حضور داشتند می توانستند این نمونه را تجربه نمایند ولی افرادی که در خانه بودند می توانستند به وسیله پلتفرم های استریم مختلف این نسخه دمو از بازی دون: رستاخیز را دیده و یک دیدگاه کلی نسبت به بازی اصلی بدست بیاورند.

سازندگان بازی اعلام کردند که ارائه گیم پلی به هواداران یک قدم بزرگ برای تیم سازندگان بود. به علت اینکه گیم پلی و جهانی بازی دون به شدت وابسته به عملکرد کاربران است و در نتیجه بسیار متغیر است. با این حال شرکت سازنده به برترین نحو این کار را انجام داده و توانست گیم پلی بازی را به کامل ترین روش به هواداران ارائه دهد.

در بازی دون: رستاخیز کاربران در یک خط زمانی کاملاً متفاوت از فیلم حضور دارند. جایی که پال آترایدیس (Paul Atreidis) هنوز به جهان نیامده و در نتیجه آینده جهانی این بازی به طور کامل در دستان کاربران است. همین موضوع باعث شده تا بازی با فیلم ها تداخلی نداشته باشد و تنها عناصر آشنا میان این دو محتوای تفریح وجود داشته باشد.

طبق چیزی که در تریلر نو تعیین شد، شرکت سازنده تمرکز زیادی به بحث داستان و جزئیات جهانی دون داشت. به همین علت هواداران قطعاً از این بازی راضی خواهند بود و از آن خسته نخواهند شد. شرکت سازنده تمام کوشش خود را نموده تا جهانی بازی دون: رستاخیز یک جهانی بسیار غنی و پر جزئیات باشد. در نتیجه گشت و گذار در جهانی این بازی به شدت مجذوب کننده بوده و گذراندن زمان در آن می تواند بسیار لذت بخش باشد.

هنوز تاریخ رسمی عرضه بازی دون: رستاخیز اعلام نشده است. با این حال طبق چیزی که شرکت سازنده اعلام نموده ما باید شاهد عرضه این بازی در اوایل سال 2025 میلادی باشیم. با توجه به این بازه زمانی اعلام شده بازی دون رستاخیز زمستان سال جاری عرضه خواهد شد و هواداران باید تا اعلام تاریخ دقیق عرضه این بازی صبر بنمایند.

پوشش لحظه به لحظه و ویدیویی از داخل نمایشگاه گیمزکام در و

منبع: Gematsu

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 4 شهریور 1403 بروزرسانی: 4 شهریور 1403 گردآورنده: bestarticles.ir شناسه مطلب: 2328

به "تریلر گیم پلی Dune Awakening بازی را کاملا معرفی می نماید؛ بازی زمستان عرضه می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تریلر گیم پلی Dune Awakening بازی را کاملا معرفی می نماید؛ بازی زمستان عرضه می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید