بارسلون اسپانیا

به گزارش بهترین مقاله، بارسلون اسپانیا به عنوان یک شهر رومی تأسیس شد و بعدها پایتخت کنت ها شد و یکی از شهرهای مهم امپراتوری آراگون بود. امروزه بارسلون یکی از مراکز مهم فرهنگی و به یکی از مقصدهای اصلی گردشگران تبدیل شده و از میراث فرهنگی غنی نیز برخوردار است. از سوی دیگر این شهر به سبب بناهای معمارانی چون آنتونیو گائودی و لوییز دومانچه ای مونتانر که به عنوان میراث جهانی یونسکو انتخاب شده اند شهرت دارد و زیبایی این بناها چشم ها را به خود خیره می نماید و همچنین بارسلون مقر اصلی اتحادیه کشورهای دریای مدیترانه نیز می باشد.

بارسلون اسپانیا

با مسافرت به اسپانیا از سرزمین جشن و موسیقی دیدن کنید. به بارسلون و مادرید سری بزنیم و از جزایر قناری و ایبیزا دیدن کنیم.

موقعیت بارسلون

بارسلون به عنوان پایتخت کاتالونیا، مقر اصلی دولت کاتالونیا است و مجلس کاتالونیا و دیوان عالی کشور نیز در این شهر قرار دارند و زیر نظر دولت مرکزی اسپانیا هستند.

این شهربه لحاظ اهمیت در امور اقتصادی، تجارت، رسانه، سرگرمی، هنر، بازرگانی بین المللی، آموزش و گردشگری یک شهر دنیای است. بندر بارسلون یکی از مهم ترین بنادر اروپا در دریای مدیترانه می باشد و همچنین فرودگاه بین المللی بارسلون در سال 2009 بیش از 27 میلیون مسافر را جابه جا نموده ا ست. شهر بارسلون دارای یک شبکه بزرگراهی گسترده و قطار سریع السیر نیز هست که اسپانیا را به فرانسه و بعد پرتغال متصل می نماید. بارسلونا دوازدهمین شهر دنیا و چهارمین شهر اروپا به لحاظ شمار بازدیدنماینده در سال است، این شهر سالیانه در حدود 5 میلیون توریست را به خود جذب می نماید.

آب و هوای شهر بارسلون

شهر بارسلونا بر خلاف مادرید دارای آب و هوای مدیترانه ای با زمستان های مرطوب و ملایم و تابستان های گرم و خشک است، بهار و پاییز بهترین زمان ممکن برای سفر به این شهر است و سالانه گردشگران زیادی تعطیلات خود را در این شهر سپری می نمایند.

موزه ملی هنر کاتالونیا بارسلون

موزه ملی هنر کاتالونیا یکی از جاذبه های توریستی بارسلوناست که جمعیت زیادی برای دیدن آن به بارسلونا میروند. این موزه از جمله موزه هایی است که خودش بیش از آثار درونش، بازدیدنماینده ها را سرگرم می نماید و گردشگران با نگاه به ساختار این بنا، جذب طراحی زیبایش می شوند زیرا که این ساختمان قبلا یک قصر سلطنتی بوده است. ساختمان موزه معماری بسیار زیبایی دارد و باید گفت از جمله موزه های محبوب سراسر اسپانیاست.

موزه پیکاسو

یکی از بهترین جاذبه های توریستی بارسلون، موزه پیکاسو است و همان طور که از نام آن پیداست، بزرگ ترین مجموعه آثار پیکاسو در آن قرار گرفته است واین موزه شامل آثار هنری این نقاش معروف است و به همین دلیل از جمله محبوب ترین و پر بازدیدترین موزه های بارسلون به شمار می رود.

کلیسای کاتولیک ساگرادا فامیلیا بارسلون

ساگرادا فامیلیا کلیسایی در شهر بارسلون است که علاوه بر مکان مذهبی بودن، از جاذبه های گردشگری این شهر نیز محسوب می گردد و قدمت این کلیسای کاتولیک به سال 1882 میلادی بر میگردد.

قصر موسیقی کاتالان بارسلون

قصر موسیقی کاتالان یک تالار موسیقی در شهر بارسلون است که به شیوه نوگرایی کاتالان توسط لوییز دومانچه ای مونتانر طراحی شد و جزو میراث دنیای یونسکو می باشد.

بنیاد و موزه مجلل سالوادور دالی

این بنیاد به شما برای شناخت سالوادور دالی و سبک سورئالیسم یاری می نماید. بارسلون شهری بزرگ در شمال کاتالونیا، یکی از بهترین مکان های یهودیان اروپا است و دارای همه جذابیت یک شهر بزرگ، اما بدون جمعیت است. در Figueres، محل تولد هنرمند معروف اسپانیایی سالوادور دالی، بازدیدنمایندگان می توانند از هنر ویژه در تئاتر موزه دالی لذت ببرند.

در این ویدئو شما را با حال و هوای این شهر بیشتر آشنا خواهیم کرد:

منبع: ساعت پرواز قرن
انتشار: 2 اسفند 1398 بروزرسانی: 19 مهر 1399 گردآورنده: bestarticles.ir شناسه مطلب: 692

به "بارسلون اسپانیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بارسلون اسپانیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید