اهدای بسته های مواد غذایی به سیل زدگان سیستان و بلوچستان

به گزارش بهترین مقاله، بسته های اهدایی مواد غذایی از سوی کارکنان وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی به سیل زدگان استان سیستان و بلوچستان ارسال شد.

اهدای بسته های مواد غذایی به سیل زدگان سیستان و بلوچستان

به گزارش خبرنگار خبرنگاران، علیرضا طاهری رئیس اداره رفاه وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی درباره بسته های اهدایی گفت: با توجه به وقوع سیل در استان سیستان و بلوچستان و نیاز مردم شریف این استان به مواد غذایی در این شرایط، این بسته ها به همت کارکنان این وزارتخانه تهیه و امروز با همکاری هلال احمر منطقه 10 تهران به استان سیستان و بلوچستان می شود.

او افزود: این بسته ها، شامل برنج، روغن، چای، حلواشکری، تن ماهی و کنسرو لوبیا است که به منظور توزیع در بین سیل زدگان استان سیستان و بلوچستان به هلال احمر تحویل شد.

طاهری ادامه داد: بر روی بسته های مواد غذایی، جمله همه جای ایران سرای من است نوشته شده و پوستری با نقش شهر سوخته زابل به عنوان یکی از محوطه های کهن و باستانی کشور در استان سیستان و بلوچستان نصب شده است.

او ادامه داد: بسته های اهدایی با هماهنگی اداره کل توسعه منابع انسانی و رفاه و اداره کل پشتیبانی این وزارتخانه و به همت کارکنان بخش های مختلف تهیه شده است.

منبع: میراث آریا
انتشار: 8 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: bestarticles.ir شناسه مطلب: 860

به "اهدای بسته های مواد غذایی به سیل زدگان سیستان و بلوچستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اهدای بسته های مواد غذایی به سیل زدگان سیستان و بلوچستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید