الوفاء للمقاومة: آمریکا پس از قتل ملت های دیگر اکنون ملت خود را می کشد

به گزارش بهترین مقاله، عضو فراکسیون الوفاء للمقاومة وابسته به جنبش حزب الله تأکید کرد که آمریکا با صرف هزینه های در 30 سال گذشته شمار زیادی از ملت ها را به قتل رسانده و اکنون نیز ملت خود را می کشد.

الوفاء للمقاومة: آمریکا پس از قتل ملت های دیگر اکنون ملت خود را می کشد

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، ابراهیم الموسوی عضو فراکسیون مجلسی الوفاء للمقاومة در مجلس لبنان به افزایش شمار مبتلایان به ویروس کرونا در آمریکا و کمبود تجهیزات پزشکی و محافظتی در این کشور واکنش نشان داد.

الموسوی در حساب توئیتری خود نوشت: طی 30 سال گذشته واشنگتن 13 جنگ تجاوزکارانه به راه انداخته و 14.2 تریلیون دلار برای نابودی کشورها و قتل ملت های دیگر هزینه نموده است.

او افزود: اگر آمریکا تنها بخش کوچکی از این هزینه ها را صرف ملت خود و زیرساخت های کشورش و احداث بیمارستان ها و سیستم درمانی واقعی می کرد امروز دیگر (عاجز نبوده) و فریاد سر نمی داد.

او همچنین نوشت که آمریکا خیانت نموده و میلیون ها نفر در دنیا را به قتل رسانده و اکنون با ملت خود نیز همین کار را می نماید!

آمریکا از جمله کشورهای است که بیشترین تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در این کشور گزارش شده و تا کنون تعداد مبتلایان آن به 336 هزار و شمار فوتی ها نیز به 9600 نفر رسیده است.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 8 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: bestarticles.ir شناسه مطلب: 930

به "الوفاء للمقاومة: آمریکا پس از قتل ملت های دیگر اکنون ملت خود را می کشد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "الوفاء للمقاومة: آمریکا پس از قتل ملت های دیگر اکنون ملت خود را می کشد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید