افتتاح دو مرکز مسائل ویژه یادگیری، مرکز مشاوره و راهنمایی خانواده در اراک

به گزارش بهترین مقاله، تهران (پانا) - با حضور معاون وزیر و رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی در استان مراکز مسائل ویژه یادگیری ناحیه یک و ناحیه دو اراک، مرکز مشاوره و راهنمایی خانواده استان مرکزی و استودیوی تولید محتوای الکترونیکی اراک افتتاح شد.

افتتاح دو مرکز مسائل ویژه یادگیری، مرکز مشاوره و راهنمایی خانواده در اراک

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان آموزش و پرورش استثنایی؛ دکتر سید جواد حسینی در حاشیه این افتتاحیه ها اظهار کرد: با افتتاح دو مرکز مسائل ویژه یادگیری در استان مرکزی تعداد این مراکز به 15 مرکز می رسد.

وی افزود: برای رسیدن به استاندارد 14 مرکز مسائل ویژه یادگیری دیگر نیز باید در این استان راه اندازی شود که دو مرکز از این تعداد تا خاتمه سال تحصیلی افتتاح خواهد شد.

حسینی در ادامه گفت: یک مرکز مشاوره و راهنمایی دانش آموزان استثنایی و خانواده های آنان نیز تا خاتمه سال تحصیلی در استان مرکزی راه اندازی خواهد شد.

معاون وزیر با بیان اینکه کار تولید محتوای 6 هزار عنوان درس ویژه دانش آموزان استثنایی با مشارکت استان ها در حال انجام است گفت: استودیوهای تولید محتوا در استان ها کمک شایانی به تولید محتوای استاندارد میکنند و در تمامی استان ها علاوه بر استودیوی تولید محتوا یک مرکز جامع آموزش مجازی نیز راه اندازی خواهد شد.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 26 اسفند 1399 بروزرسانی: 26 اسفند 1399 گردآورنده: bestarticles.ir شناسه مطلب: 1510

به "افتتاح دو مرکز مسائل ویژه یادگیری، مرکز مشاوره و راهنمایی خانواده در اراک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افتتاح دو مرکز مسائل ویژه یادگیری، مرکز مشاوره و راهنمایی خانواده در اراک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید