از داور انتظار بیشتری داشتیم، پاختاکور حریف سختی برای ما خواهد بود

به گزارش بهترین مقاله، به گزارش خبرنگاران، مهدی ترابی پس از پیروزی یک بر صفر تیمش برابر نفت آبادان در ورزشگاه آزادی گفت: بعد از بازی که برابر نفت مسجد سلیمان داشتیم و به تساوی رسیده بودیم، این پیروزی شرایط ما را بهتر کرد و حالا باید خود را آماده دیدار برابر پاختاکور ازبکستان کنیم.

از داور انتظار بیشتری داشتیم، پاختاکور حریف سختی برای ما خواهد بود

وی ادامه داد: ما راه سختی در پیش خواهیم داشت، بازی ها فشرده هستند و باید آمادگی خود را حفظ کرده تا بتوانیم در هر دو جام، نتایج قابل قبولی کسب کنیم.

مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص اعتراضاتی که بازیکنان دو تیم به داور دیدار داشتند، افزود: از داور انتظار بیشتری داشتیم که در صحنه ها دقت بیشتری داشته باشد، یک پنالتی ما به راحتی گرفته نشد و من تعجب می کنم چرا داور از این صحنه به سادگی گذشت؛ البته ما پیروز شدیم ولی این پنالتی می توانست به سود ما تمام شود.

ترابی در خصوص دیدار روز سه شنبه تیمش برابر پاختاکور ازبکستان در لیگ قهرمانان گفت: بازی سختی در پیش داریم، شنیده ام که پاختاکور تیم بسیار خوبی است و هوشیارانه بازی می کند؛ ما هم تلاش می کنیم با حمایت هوادارانمان یک بازی قابل قبولی را ارائه کرده و به هدفی که مد نظرمان است، دست پیدا کنیم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 31 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: bestarticles.ir شناسه مطلب: 132

به "از داور انتظار بیشتری داشتیم، پاختاکور حریف سختی برای ما خواهد بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "از داور انتظار بیشتری داشتیم، پاختاکور حریف سختی برای ما خواهد بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید