تور ارزان روسیه: ابتلا به کرونا در مدارس شهر مسکو 2.5 برابر افزایش یافته است

به گزارش بهترین مقاله، در شرایطی که با ثبت رکورد نو مرگ روزانه بیماران، شمار قربانیان کرونا در روسیه به بیش از 219 هزار نفر رسیده، مقامات مسکو از افزایش 2.5 برابری موارد ابتلای دانش آموزان مدارس مرکز طی یک ماه گذشته خبر داده اند.

تور ارزان روسیه: ابتلا به کرونا در مدارس شهر مسکو 2.5 برابر افزایش یافته است

همراه دور زمین باشید و با تور ارزان روسیه از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی روسیه گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از خبرگزاری نووستی، آناستازیا راکووا معاون شهردار مرکز روسیه اعلام نمود که موارد ابتلای دانش آموزان مدارس شهر مسکو به کووید-19 طی یک ماه گذشته در مقایسه با ماه قبل، 2.5 برابر افزایش پیدا نموده است.

وی امروز در جمع خبرنگاران گفت: ما شاهد هستیم که طی یک ماه گذشته ابتلای دانش آموزان به کرونا دو و نیم برابر از ماه قبل افزایش یافته و تنها طی دو هفته اخیر موارد آلودگی 24 درصد رشد داشته است. در مجموع طی یک ماه گذشته بیش از 280 کودک دانش آموز در بیمارستانها بستری شده اند.

معاون شهردار مسکو با اشاره به اینکه بچه ها در اغلب موارد به نوع خفیف و بدون علائم بیماری کووید-19 مبتلا می شوند، ولی تقریباً 1.5 برابر بیشتر از افراد بزرگسال به این عفونت مبتلا می شوند، چون فعال ترین گروه اجتماعی هستند.

راکووا بعلاوه یادآور شد که در بیش از 10 مدرسه شهر مسکو، امکان انجام مجانی تست سریع کرونا فراهم شده است.

سالمندان مرکز روسیه در ازای واکسیناسیون پاداش اقتصادی دریافت می نمایند

سرگئی سوبیانین شهردار مسکو هم امروز اعلام نمود که دولت روسیه مشوق های اقتصادی را برای تشویق شهفرایندان مسن برای انجام واکسیناسیون در نظر گرفته و بدین ترتیب، ساکنین بالای 65 سال مرکز، در صورت انجام واکسیناسیون کامل می توانند علاوه بر یک بسته هدیه، غرامت اقتصادی 10 هزار روبلی دریافت نمایند.

به گفته وی، تنها یک سوم (23 درصد) از شهفرایندان سالخورده این شهر تا به امروز اقدام به واکسیناسیون نموده اند. البته تمامی ساکنین خانه های سالمندان مرکز واکسینه شده اند.

در عین حال، میخائیل میشوستین نخست وزیر روسیه روز گذشته اعلام نمود که تا به امروز فقط 43 میلیون نفر، یعنی تقریباً یک سوم از جمعیت این کشور بطور کامل واکسیناسیون علیه ویروس کرونا را انجام داده اند. به گفته وی، این مسئله صرفاً به عدم تمایل شهفرایندان مربوط بوده و کمبود واکسن در هیچیک از منطقه ها وجود ندارد.

رکورد مرگ روزانه مبتلایان به کرونا در روسیه باز هم شکسته شد

طبق گزارش امروز ستاد عملیاتی پیشگیری و کنترل ویروس کرونا در روسیه، طی شبانه روز گذشته 28 هزار و 717 مورد ابتلای تازه به کووید-19 در این کشور ثبت شده تا تعداد کل مبتلایان به 7 میلیون و 861 هزار و 681 نفر افزایش یابد.

این در حالی است که شمار فوت بیماران در اثر عوارض این عفونت هم طی 24 ساعت اخیر 984 مورد گزارش شده که این اندازه، بیشترین تلفات روزانه در کل دوره اپیدمی در روسیه است. بدین ترتیب، تعداد قربانیان کرونا در این کشور به 219 هزار و 329 نفر رسیده است.

به گفته آنا پاپووا رئیس سازمان فدرال خدمات بهداشتی و رفاه انسانی روسیه، افزایش فرایند ابتلای شهفرایندان به کووید-19 در تمامی 85 منطقه این کشور مشاهده می گردد. به گفته وی، ضمن اینکه شیوع کرونا در منطقه مسکو، مرکز و شهر سن پترزبورگ طی یک هفته گذشته تا 33 درصد رشد داشته است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 7 آبان 1400 بروزرسانی: 7 آبان 1400 گردآورنده: bestarticles.ir شناسه مطلب: 1853

به "تور ارزان روسیه: ابتلا به کرونا در مدارس شهر مسکو 2.5 برابر افزایش یافته است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ارزان روسیه: ابتلا به کرونا در مدارس شهر مسکو 2.5 برابر افزایش یافته است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید