آنچلوتی: گاهی اوقات پیروزی مهم تر از بازی خوب است

به گزارش بهترین مقاله، سرمربی بایرن مونیخ بعد از پیروزی برابر بایرلورکوزن تاکید کرد تیمش به این سه امتیاز نیاز داشته و رسیدن به این برد از یک نمایش خوب ارزش بیشتری داشته است.

آنچلوتی: گاهی اوقات پیروزی مهم تر از بازی خوب است

به گزارش خبرنگاران و به نقل از کیکر، بایرن مونیخ در یکی از حساس ترین بازی های هفته دوازدهم بوندسلیگا در آلیانس آره نا از بایر لورکوزن پذیرایی کرد و در نهایت توانست با نتیجه دو بر یک به پیروزی برسد. بایرن در حالی در این دیدار به پیروزی رسید که به خاطر شکست برابر بوروسیا دورتموند و روستوف، روزهای سختی را پشت سر می گذاشت. بعد از این برد اما کارلو آنچلوتی نفس راحتی کشید.

سرمربی ایتالیایی بایرن مونیخ در نشست خبری بعد از بازی گفت: بعد از شکست در دو دیدار اخیر، به پیروزی نیاز داشتیم. باید در این دیدار سه امتیاز را در هر شرایطی به دست می آوردیم و خوشبختانه اینگونه هم شد و در نهایت بایرن تیم پیروز بازی شد. گاهی اوقات کسب پیروزی مهم تر از بازی خوب است. یک تیم نمی تواند همواره زیبا بازی کند و همواره هم پیروز باشد. بازی سختی بود. در بعضی از دقایق بازی، لورکوزن بهتر بازی و تیم ما را اذیت کرد. نگرانی که درباره تیم بایرن وجود دارد این است که در دیدارهای اخیر همواره دروازه ما باز شده و این نگران کننده است. در ابتدای فصل، سخت گل می خوردیم اما الان به راحتی دروازه ما باز می شود.

آنچلوتی در خاتمه سخنان خود درباره شانس تیمش برای قهرمانی گفت: هر تیمی دوست دارد در صدر جدول باشد و قهرمان شود. باید به لایپزیگ به خاطر عملکرد خوبی که داشته تبریک گفت اما جام را تنها در خاتمه فصل به صدرنشین می دهند. مهم این است که در هفته های خاتمهی صدرنشینی باشی نه الان.

بایرن مونیخ با این پیروزی، 27 امتیازی شد و به سه امتیاز اختلاف نسبت به لایپزیگ در رده دوم باقی ماند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 4 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: bestarticles.ir شناسه مطلب: 752

به "آنچلوتی: گاهی اوقات پیروزی مهم تر از بازی خوب است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آنچلوتی: گاهی اوقات پیروزی مهم تر از بازی خوب است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید