آموزش وپرورش نیازمند مدیران عملگرا و تئوری پرداز است

به گزارش بهترین مقاله، خبرنگاران/زنجان مدیرکل آموزش وپرورش استان زنجان گفت: در آموزش وپرورش نیازمند مدیران عمل گرا و تئوری پرداز هستیم.

آموزش وپرورش نیازمند مدیران عملگرا و تئوری پرداز است

حسن مظفری ظهر امروز (2 بهمن ماه) در جلسه شورای معاونان آموزش وپرورش شهرستان ابهر با اشاره به اینکه جامعه فرهنگیان با ایثار و فداکاری در ایام شیوع ویروس کرونا فعالیت کرده اند، افزود: از جامعه آموزش وپرورش با همه توان دفاع خواهیم کرد.

وی با تاکید بر اینکه ما در آموزش وپرورش نیازمند مدیران عمل گرا و تئوری پرداز هستیم، افزود: مدیران آموزش وپرورش باید علاوه بر قدرت در اجرا کردن طرح ها و برنامه های ملی و وزارتی، توانایی ایده پردازی و خلاقیت را در سازمان داشته باشند.

این مسئول، ابهر را به دلیل ظرفیت های آموزشی و تربیتی فراوان، آمار بالای دانش آموزی و نیروی انسانی توانمند از شهرستان های پیش رو در استان مطرح نمود و افزود: برای پیشرفت در همه حوزه ها نیازمند همکاری و هم اندیشی همه فرهنگیان و صاحب نظران حوزه تعلیم و تربیت هستیم.

مدیرکل آموزش وپرورش استان زنجان شرح داد: مدیران مدارس در طول سالتحصیلی همواره در مدارس فعالیت مستمر داشته اند و فرآیند آموزشی توسط معلمان تداوم داشته و به همین سبب استفاده از لفظ بازگشایی صحیح نیست و تصمیم گیری ها صرفاً برای فعالیت حضوری یا غیرحضوری مدارس است.

مظفری، حضور خیرین در حوزه آموزش وپرورش را یکی از ظرفیت های مهم مطرح نمود و گفت: باید تلاش شود تا ارتباطات برون سازمانی را در آموزش وپرورش تقویت کرد.

مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان زنجان نیز با اشاره به اینکه حضور خیرین در حوزه آموزش وپرورش ظرفیت ارزشمندی است، گفت: باید در حوزه مدرسه یاری و جلب مشارکت های مردمی در سطح جامعه فرهنگ سازی شود.

جهانگیر صفری، نیازسنجی در حوزه فضاهای آموزشی را قدم اول در حوزه رفع مسائل و موانع عنوان و گفت: اقدامات خوبی در حوزه مدرسه سازی در شهرستان ابهر اجرا شده که بخش مهمی از این اقدامات را مدیون حضور خیرین هستیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 12 اسفند 1399 بروزرسانی: 12 اسفند 1399 گردآورنده: bestarticles.ir شناسه مطلب: 1483

به "آموزش وپرورش نیازمند مدیران عملگرا و تئوری پرداز است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آموزش وپرورش نیازمند مدیران عملگرا و تئوری پرداز است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید