آموزش وپرورش نیازمند مدیران عملگرا و تئوری پرداز است
به گزارش بهترین مقاله، خبرنگاران/زنجان مدیرکل آموزش وپرورش استان زنجان گفت: در آموزش وپرورش نیازمند مدیران عمل گرا و تئوری پرداز هستیم.
حسن مظفری ظهر امروز (2 بهمن ماه) در جلسه شورای معاونان آموزش وپرورش شهرستان ابهر با اشاره به اینکه جامعه فرهنگیان با ایثار و فداکاری در ایام شیوع ویروس کرونا فعالیت کرده اند، افزود: از جامعه آموزش وپرورش با همه توان دفاع خواهیم کرد.
وی با تاکید بر اینکه ما در آموزش وپرورش نیازمند مدیران عمل گرا و تئوری پرداز هستیم، افزود: مدیران آموزش وپرورش باید علاوه بر قدرت در اجرا کردن طرح ها و برنامه های ملی و وزارتی، توانایی ایده پردازی و خلاقیت را در سازمان داشته باشند.
این مسئول، ابهر را به دلیل ظرفیت های آموزشی و تربیتی فراوان، آمار بالای دانش آموزی و نیروی انسانی توانمند از شهرستان های پیش رو در استان مطرح نمود و افزود: برای پیشرفت در همه حوزه ها نیازمند همکاری و هم اندیشی همه فرهنگیان و صاحب نظران حوزه تعلیم و تربیت هستیم.
مدیرکل آموزش وپرورش استان زنجان شرح داد: مدیران مدارس در طول سالتحصیلی همواره در مدارس فعالیت مستمر داشته اند و فرآیند آموزشی توسط معلمان تداوم داشته و به همین سبب استفاده از لفظ بازگشایی صحیح نیست و تصمیم گیری ها صرفاً برای فعالیت حضوری یا غیرحضوری مدارس است.
مظفری، حضور خیرین در حوزه آموزش وپرورش را یکی از ظرفیت های مهم مطرح نمود و گفت: باید تلاش شود تا ارتباطات برون سازمانی را در آموزش وپرورش تقویت کرد.
مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان زنجان نیز با اشاره به اینکه حضور خیرین در حوزه آموزش وپرورش ظرفیت ارزشمندی است، گفت: باید در حوزه مدرسه یاری و جلب مشارکت های مردمی در سطح جامعه فرهنگ سازی شود.
جهانگیر صفری، نیازسنجی در حوزه فضاهای آموزشی را قدم اول در حوزه رفع مسائل و موانع عنوان و گفت: اقدامات خوبی در حوزه مدرسه سازی در شهرستان ابهر اجرا شده که بخش مهمی از این اقدامات را مدیون حضور خیرین هستیم.
منبع: خبرگزاری ایسنا