10 هزار میلیارد برای طرح های میراث فرهنگی و صنایع دستی کشور اختصاص یافت

به گزارش بهترین مقاله، ایرنا/ براساس آخرین خبرهای بدست رسیده، 10 هزار میلیارد برای طرح های میراث فرهنگی و صنایع دستی کشور اختصاص یافت.

10 هزار میلیارد برای طرح های میراث فرهنگی و صنایع دستی کشور اختصاص یافت

نادر زینالی، مدیرکل امور مجلس و هماهنگی استان های وزارت میراث فرهنگی، توریستی و صنایع دستی در آیین معارفه سرپرست تازه میراث فرهنگی، توریستی و صنایع دستی چهارمحال و بختیاری تاکید نمود: این مبلغ برای تکمیل و بهره برداری از طرح های نیمه تمام میراث فرهنگی، توریستی و صنایع دستی کشور اختصاص یافته است.

وی اضافه کرد: حفظ میراث فرهنگی، بکارگیری روش های نوین و خلاقانه در راستای مرجعیت ادارات کل در استان ها، تحول و دگرگونی شایسته برای جذب توریست، بهره مندی از مشارکت بخش خصوصی، تقویت بومگردی ها، ارتقای خدمات هتل ها، هتل آپارتمان ها و سایر مراکز اقامتی مورد توجه وزیر میراث فرهنگی، توریستی و صنایع دستی واقع شده است.

زینالی تکیه بر ظرفیت های فرهنگی، تاریخی، سیاسی و اجتماعی در استان ها براساس سیاست های کلان وزات میراث فرهنگی، توریستی و صنایع دستی را ضروری اعلام و توضیح داد: توسعه و افزایش همکاری دورن سازمانی برای خدمت رسانی بهینه به مردم در دستور کار واقع شده است.

وی یادآور شد: سفر رئیس جمهور به چهارمحال و بختیاری در آینده ای نزدیک، فرصت مناسبی برای جمع بندی طرح های مربوط به حوزه توریستی در این استان است که باید از آن بهره گیری مطلوب گردد.

منبع: همگردی
انتشار: 27 فروردین 1401 بروزرسانی: 27 فروردین 1401 گردآورنده: bestarticles.ir شناسه مطلب: 2020

به "10 هزار میلیارد برای طرح های میراث فرهنگی و صنایع دستی کشور اختصاص یافت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "10 هزار میلیارد برای طرح های میراث فرهنگی و صنایع دستی کشور اختصاص یافت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید