کومان: فاقد تمرکز و قدرت هجومی لازم هستیم، واقعاً ناامید شدم

به گزارش بهترین مقاله، سرمربی تیم فوتبال بارسلونا می گوید تیمش در حال حاضر فاقد تمرکز و قدرت هجومی ضروری است.

کومان: فاقد تمرکز و قدرت هجومی لازم هستیم، واقعاً ناامید شدم

به گزارش خبرنگاران، رونالد کومان که شاگردانش شب گذشته (شنبه) در هفته دوازدهم لالیگای اسپانیای در خانه کادیس تن به شکست 2 بر یک دادند و چهارمین شکست فصل خود در این رقابت ها را تجربه کردند، پس از این بازی در گفت وگو با شبکه تلویزیونی موویستار اسپانیا گفت: ما نمی توانیم گلی شبیه به گل دومی که در این بازی خوردیم، دریافت کنیم. ما روی گل دوم کادیس فاقد تمرکز کافی بودیم.

بارسلونا که حالا از 10 بازی اول خود تنها 14 امتیاز کسب نموده و 12 امتیاز با اتلتیکومادرید صدرنشین اختلاف دارد، این بدترین شروعش در رقابت های لالیگا از فصل 88-1987 به شمار می رود. کاتالا ن ها همچنین حالا در چهار بازی متوالی خارج از خانه است که در کسب پیروزی ناکام بوده اند (یک تساوی و 3 شکست) که این اتفاق برای اولین بار از فصل 08-2007 زمانی که فرانک رایکارد راهنمایی آبی واناری ها را برعهده داشت، می افتد.

وی اضافه کرد: سخت است که شرح دهم چه اتفاقی افتاد چون ما هفته خوبی داشتیم. به نظرم نیمه اول خوب نبودیم و توپ های زیادی را لو دادیم. در 45 دقیقه دوم اما اوضاع کمی برای مان بهتر شد. این گامی رو به عقب در رقابت برای کسب قهرمانی در لالیگا به شمار می رود. واقعاً ناامید شدم. ما امتیازهای زیادی از دست داده ایم و اگر نتوانیم عملکردمان در بازی های خارج از خانه را بهبود ببخشیم، دیگر حرفی برای گفتن باقی نمی ماند.

سرمربی هلندی بارسلونا توضیح داد: در بازی و رفتار تیمی مان فراز و نشیب هایی وجود دارد، اگرچه خصوصیات خوبی هم در تیم دیده می گردد، اما در لحظاتی از بازی خوب نیستیم. وقتی ما صاحب توپ نیستیم، مسائل زیادی داریم و این مشکل کل تیم است. ما در بازی های خارج از خانه، پشت سر رقبای مان مانده ایم و این اوضاع را پیچیده تر می نماید.

کومان ادامه داد: ما در این بازی فضاهای لازم را نداشتیم و گل هایی خوردیم که فکر نمی کنم در تیم هایی که تا به امروز راهنمایی شان را برعهده داشته ایم، چنین گل هایی خورده باشیم. شرح این شرایط خیلی سخت است، شاید این به خاطر این است که ما فاقد تمرکز و قدرت هجومی لازم هستیم، اما شرح دریافت این دو گل واقعاً آسان نیست.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 16 دی 1399 بروزرسانی: 16 دی 1399 گردآورنده: bestarticles.ir شناسه مطلب: 1380

به "کومان: فاقد تمرکز و قدرت هجومی لازم هستیم، واقعاً ناامید شدم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کومان: فاقد تمرکز و قدرت هجومی لازم هستیم، واقعاً ناامید شدم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید