پیروزی مس سونگون برابر گیتی پسند، تبریزی ها در یک قدمی قهرمانی

به گزارش بهترین مقاله، به گزارش خبرنگاران، ملاقات رفت ملاقات فینال لیگ برتر فوتسال از ساعت 18 امروز بین تیم های گیتی پسند و مس سونگون در سالن پیروزی اصفهان شروع شد که این ملاقات بدون تماشاگر در نهایت با رجحان 4 بر 3 تیم مس سونگون به سرانجام رسید.

پیروزی مس سونگون برابر گیتی پسند، تبریزی ها در یک قدمی قهرمانی

جدال دو تیم در شرایطی شروع شد که به دلیل رعایت پروتکل های بهداشتی تماشاگری در سالن حضور نداشت اما سیدمحمد ناظم الشریعه سرمربی تیم ملی فوتسال ایران با حضور در محل برگزاری بازی، عملکرد بازیکنان دو تیم را زیر نظر گرفت.

مس سونگون در شرایطی این ملاقات را شروع کرد که علیرضا صمیمی گلر ملی پوش خود را به علت مصدومیت در اختیار نداشت. گیتی پسند هم علی اصغر حسن زاده را به دلیل محرومیت به همراه نداشت.

بازی پربرخورد دو تیم در نیمه اول با فزونی 2 بر یک مس سونگون سرانجام یافت. فرهاد فخیم دو گل این نیمه برای مس را وارد دروازه میزبان کرد. البته فخیم یک ضربه پنالتی را هم هدر داد. در دو دقیقه مانده به انتها بازی گیتی پسند از روی نقطه پنالتی توسط حمید احمدی به گل تساوی رسید اما در ثانیه های انتهای روی اشتباه بازیکنان گیتی پسند، این فخیم بود که گل دوم خودش و تیمش را به ثمر رساند.

نیمه دوم با حملات گیتی پسند پیگیری شد و این تیم کوشش زیادی کرد تا به گل تساوی دست پیدا کند اما بازی منطقی مسی ها این اجازه را به آنها نداد و این تیم تبریزی بود که در 5 دقیقه مانده به انتها بازی توانست توسط سعید تقی زاده به گل سوم دست پیدا کند.

در حالی که تیم گیتی پسند با پنج بازیکن کوشش می کرد گل های خورده را جبران کند این فرهاد فخیم بود که از خالی بودن دروازه استفاده کرد و بازی را 4 بر یک کرد اما در کمتر از سه دقیقه مانده به انتها بازی مرتضی عزتی گل دوم را برای گیتی پسند به ثمر رساند تا سه دقیقه انتهای جذابیت بالایی پیدا کند.

سعید احمد عباسی در 90 ثانیه مانده به انتها بازی یک گل دیگر برای گیتی پسند به ثمر رساند تا فاصله کمتر گردد اما در نهایت این ملاقات با فزونی 4 بر 3 مس سونگون به انتها رسید.

ملاقات برگشت فینال روز 6 تیر به میزبانی مس در تبریز برگزار می گردد. در صورت تساوی در دو ملاقات رفت و برگشت، ملاقات سوم به میزبانی کرمان به عنوان یک زمین بیطرف در تاریخ 9 تیر برگزار می گردد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 31 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: bestarticles.ir شناسه مطلب: 1094

به "پیروزی مس سونگون برابر گیتی پسند، تبریزی ها در یک قدمی قهرمانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیروزی مس سونگون برابر گیتی پسند، تبریزی ها در یک قدمی قهرمانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید