پرسپولیس با حضور در جام باشگاه های دنیا چه پاداشی می گیرد؟

به گزارش بهترین مقاله، در صورتی که پرسپولیس در فینال لیگ قهرمانان آسیا در روز شنبه، 19 نوامبر (29 آذر) بتواند بر فینالیست شرق قاره غلبه کند، علاوه بر دریافت جایزه 4 میلیون دلاری از AFC حداقل یک میلیون دلار جایزه هم از فیفا پس از حضور جام جهانی دریافت خواهد نمود.

پرسپولیس با حضور در جام باشگاه های دنیا چه پاداشی می گیرد؟

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، با قطعی شدن برگزاری جام جهانی باشگاه ها 2020 به میزبانی قطر از یکم تا یازدهم فوریه 2021 (13 تا 23 بهمن) پاداش تیم های حاضر در این رقابت ها نیز تعیین شد. به این ترتیب، نماینده آسیا که قهرمان لیگ قهرمانان آسیا 2020 است، این شانس را دارد علاوه بر چهار میلیون دلار پاداش قهرمانی در این رقابت ها، حداقل یک میلیون دلار پاداش دیگر از حضور در جام جهانی باشگاه ها دریافت کند.

به این ترتیب، در صورتی که پرسپولیس در فینال لیگ قهرمانان آسیا در روز شنبه، 19 نوامبر (29 آذر) بتواند بر فینالیست شرق قاره غلبه کند، علاوه بر دریافت جایزه 4 میلیون دلاری از AFC حداقل یک میلیون دلار جایزه هم از فیفا پس از حضور جام جهانی دریافت خواهد نمود. به این دلیل که قهرمان آسیا در بدترین شرایط با انجام دو بازی، به مقام ششمی جام جهانی باشگاه ها می رسد که جایزه اش یک میلیون دلار است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 2 دی 1399 بروزرسانی: 2 دی 1399 گردآورنده: bestarticles.ir شناسه مطلب: 1347

به "پرسپولیس با حضور در جام باشگاه های دنیا چه پاداشی می گیرد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرسپولیس با حضور در جام باشگاه های دنیا چه پاداشی می گیرد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید