پتنت جدید شیائومی یک گوشی با نمایشگر قابل تعویض را نشان می دهد

به گزارش بهترین مقاله، شیائومی از جمله شرکت هایی است که مدام پتنت های نوآورانه ای را در رابطه با طراحی گوشی های هوشمند ثبت می نماید. در همین رابطه می توانیم به گوشی می میکس آلفا هم اشاره کنیم که نمایشگر آن دور تا دور این گوشی قرار گرفته و نشان دهنده اهمیت عملی کردن طرح های نوآورانه برای این شرکت است. حالا شیائومی بار دیگر یک پتنت جالب ثبت نموده که در آن شاهد یک گوشی مجهز به نمایشگر قابل تعویض هستیم.

پتنت جدید شیائومی یک گوشی با نمایشگر قابل تعویض را نشان می دهد

طبق گزارش سایت LetsGoDigital شیائومی در ماه مارس (اسفند) در کشور چین درخواست ثبت این پتنت را ارائه داده و روز گذشته با ثبت آن موافقت شده است. در ادامه می توانید طرح های مربوط به آن را مشاهده کنید. طبق این پتنت، کارکرد این گوشی مجهز به نمایشگر قابل تعویض چگونه خواهد بود؟

طبق این طرح ها، گوشی موردنظر یک بدنه اصلی و نمایشگر قابل تعویض دارد. ضخامت بخش اصلی دو برابر قسمت نمایشگر است و وقتی هر دو آن ها به یکدیگر متصل می شوند، شاهد یک گوشی معمولی خواهیم بود. با این حال، همان طور که گفتیم نمایشگر می تواند از بدنه اصلی جدا گردد و به تنهایی هم انجام وظیفه کند که این یعنی از منبع انرژی جداگانه بهره می برد. یک پورت USB-C، دو اسپیکر، دوربین های سلفی، دوربین های اصلی و دکمه ها از بخش های بدنه اصلی محسوب می شوند.

سایت LetsGoDigital این احتمال را مطرح نموده که دوربین های سلفی پشت نمایشگر قرار می گیرند و از آنجایی که در طرح مربوط به صفحه نمایش شاهد هیچ گونه بریدگی یا حفره ای نیستیم، احتمالا شیائومی چنین تعیینه ای را در نظر دارد. علاوه بر این، هنگام اتصال نمایشگر به بدنه، به صورت بی سیم و با بهره گیری از بدنه اصلی شارژ می گردد.

روی هم رفته همان طور که می بینید، با طرح بسیار پیچیده ای سروکار داریم. در نهایت تعیین نیست آیا شیائومی این طرح نوآورانه و بسیار پیچیده را عملی می نماید یا اینکه فقط در حد یک پتنت باقی می ماند.

  • طراحی نوآورانه یک گوشی در یک پتنت شیائومی

منبع: Android Authority

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 8 مهر 1399 بروزرسانی: 8 مهر 1399 گردآورنده: bestarticles.ir شناسه مطلب: 1172

به "پتنت جدید شیائومی یک گوشی با نمایشگر قابل تعویض را نشان می دهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پتنت جدید شیائومی یک گوشی با نمایشگر قابل تعویض را نشان می دهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید