والورده: نگران تیم خودم هستم نه رئال مادرید

به گزارش بهترین مقاله، سرمربی بارسلونا می گوید نگرانی او در این روزها تنها معطوف به تیم خودش است و کاری با نتایج رئال مادرید ندارد.

والورده: نگران تیم خودم هستم نه رئال مادرید

به گزارش خبرنگاران و به نقل از الموندو، شکست بارسلونا برابر گرانادا و فزونی رئال مادرید مقابل سویا که با گل دیرهنگام کریم بنزما به دست آمد باعث شد تا اختلاف بارسلونا با رقیب دیرینه خود به چهار امتیاز افزایش یابد.

ارنستو والورده سرمربی بارسلونا در نشست خبری قبل از دیدار با ویارئال گفت: ویارئال تیمی است که همیشه جلوی ما فوتبال خوبی بازی کرده است و قطعا فردا دیدار دشواری برابر این تیم خواهیم داشت. آن ها بازیکنان سریع و خوبی در خط حمله دارند و کاسورلا نیز در مرکز زمین بازیکن باکیفیتی در تیم رقیب است. باید بتوانیم این دیدار خانگی را با برد به خاتمه برسانیم و برنده شویم. من تنها تمرکزم روی بازیهای این فصل است و کاری به نتایج رئال مادرید ندارم. مادرید تیم خوب و رقیب قدرتمندی است و امسال هم تیمی است که برای قهرمانی تلاش می کند و ما باید روز بازیهای خودمان تمرکز کنیم و برنده شویم.

او در بخش دیگری از صحبت های خود گفت: باید بتوانیم در بازیهای خودمان موقعیت های بیشتری ایجاد کنیم و گلزنی کنیم. آمار دروغ نمی گوید. تیم هایی هستند که بیشتر از ما گلزنی کردند. مهاجمان ما باید در محوطه جریمه حریف موقعیت سازی کنند و بتوانند گلزنی کنند. در صورتی که تیم خط حمله قوی داشته باشد مسائل برطرف خواهد شد. ما به همین هدف برابر ویارئال بازی خواهیم کرد تا بتوانیم شکست برابر گرانادا را فراموش کنیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 6 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: bestarticles.ir شناسه مطلب: 377

به "والورده: نگران تیم خودم هستم نه رئال مادرید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "والورده: نگران تیم خودم هستم نه رئال مادرید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید