مردود شدن گل سویا به رئال مادرید توسط VAR به یک چالش تبدیل شد

به گزارش بهترین مقاله، تصمیم یاری داور ویدئویی در مردود اعلام کردن گل سویا به رئال مادرید، حرف و حدیث های فراوانی در فضای مجازی ایجاد نموده است.

مردود شدن گل سویا به رئال مادرید توسط VAR به یک چالش تبدیل شد

با نرخ تورهای اسپانیا از سرزمین جشن و موسیقی دیدن کنید. به بارسلون و مادرید سری بزنیم و از جزایر قناری و ایبیزا دیدن کنیم.

به گزارش خبرنگاران و به نقل از آس، رئال مادرید شنبه شب توانست در هفته بیستم لالیگا 2 بر یک سویا را شکست دهد. این بازی یک صحنه جنجالی داشت که منجر شد گل نخست بازی که توسط دی یانگ به ثمر رسید مردود اعلام گردد. داور به یاری VAR متوجه خطای بازیکن سویا روی میلیتائو شد. تصمیم بحث برانگیز مارتینس مونوئرا با انتقاد سویا روبرو شد. به همین خاطر سایت اسپانیایی یک نظر سنجی گذاشت که عقیده کاربران کاملا تعیین بود. تقریبا 65 درصد کاربران (20 هزار نفر) معتقد بودند مهاجم هلندی خطا نموده است و 35 درصد (10 هزار نفر) مخالف بودند.

اداوردو ایتورالده گنسالس، کارشناس داوری آس درباره این صحنه گفت: سد کردن در فوتبال ممنوع است. بازیکن سویا کمی حرکت کرد تا مانع بازیکن رئال مادرید گردد. بلوکه کردن یک خطا محسوب می گردد و VAR باید چنین صحنه هایی را خطا اعلام کند.

به گزارش خبرنگاران، از نظر میسترچیپ (کارشناس اسپانیایی) نباید این گل مردود اعلام می شد. او همچنین نوشت در این فصل دومین بار است که VAR به نفع مادرید عمل می نماید.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 26 بهمن 1398 بروزرسانی: 19 مهر 1399 گردآورنده: bestarticles.ir شناسه مطلب: 676

به "مردود شدن گل سویا به رئال مادرید توسط VAR به یک چالش تبدیل شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مردود شدن گل سویا به رئال مادرید توسط VAR به یک چالش تبدیل شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید