هدفونی که با آن فقط صدای موسیقی را می شنوید

به گزارش بهترین مقاله، سونی یک هدفون بی سیم منحصر به فرد عرضه کرد که صداهای مزاحم محیطی را حذف می نماید تا فرد تنها به صدای موسیقی در حال پخش گوش کند.

هدفونی که با آن فقط صدای موسیقی را می شنوید

به گزارش خبرنگار گروه علمی ودانشگاهی خبرنگاران به نقل از آسین ایج، سونی یک هدفون بی سیم منحصر به فرد عرضه کرد که صداهای مزاحم محیطی را حذف می نماید تا فرد تنها به صدای موسیقی در حال پخش گوش کند. این هدفون حذف کننده اصوات مزاحم محیطی WI-C600N نام دارد و کیفیت صدای در حال پخش را نیز به میزان چشمگیری ارتقا می بخشد.

حذف اصوات مزاحم با استفاده از فناوری هوش مصنوعی خاص این هدفون صورت می گیرد که باعث می گردد فرد هیچ صدای مزاحمی جز موسیقی در حال پخش را نشنود.

این فناوری موجب می گردد تا اگر فردی حتی در شلوغ ترین و پرازدحام ترین نقاط نیز در حال رفت و آمد بود، صداهای مزاحم اطراف خود را نشنود و بتواند به خوبی تمامی اجزای موسیقی در حال پخش را درک کند.

البته کاربر می تواند با فعال کردن حالت آمبیانس محیطی میزان کمی از صدای محیط اطراف را بشنود در جلوی وقوع حادث ناگهانی را بگیرد و در صورت لزوم از کوشش دیگر افراد برای تبادل نظر با خود آگاه گردد. تغییر حالت هدفون از این حالت به سکوت کامل به سادگی و با فشار تنها یک دکمه انجام می گردد.

هدفون یادشده مجهز به یک فناوری اختصاصی دیگر موسوم به دی اس ای ای نیز هست که باعث می گردد ارتقای کیفیت فایل های صوتی فشرده و دارای کیفیت پایین نیز ممکن گردد تا کاربر با کیفیت بالاتری به محتوای این فایل ها گوش دهد.

این هدفون تنها 34 گرم وزن دارد و عمر باتری آن در صورت فعال کردن فناوری حذف اصوات مزاحم 7.5 ساعت و بدون آن 6.5 ساعت است. قیمت این هدفون که به زودی به بازار می آید 155 دلار است.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 29 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: bestarticles.ir شناسه مطلب: 129

به "هدفونی که با آن فقط صدای موسیقی را می شنوید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هدفونی که با آن فقط صدای موسیقی را می شنوید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید