نمایشگاه جوانان و گرافیک در نهاوند برپا شد

به گزارش بهترین مقاله، خبرنگاران: مدیر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نهاوند گفت: به مناسبت اعیاد بزرگ شعبانیه و روز جوان50 اثر برگزیده گرافیست جوان نهاوندی با عنوان جوانان و گرافیک در نمایشگاه نهاوند برپا شد.

نمایشگاه جوانان و گرافیک در نهاوند برپا شد

مدیر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران در نهاوند، اظهار کرد: به مناسبت فرا رسیدن میلاد منجی عالم بشریت حضرت مهدی موعود (عج) و همچنین فرا رسیدن هفته جوان، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نهاوند با همکاری انجمن هنرهای تجسمی شهرستان اقدام به برپایی نمایشگاه گرافیک با موضوع جوان کرده است.

وی گفت: آثار به نمایش در آمده در این نمایشگاه را 50 اثر برگزیده از سرکار خانم سمیرا عباسی است که از هنرمندان خوش ذوق و آتیه دار شهرستان و دارای مدرک کارشناسی در رشته ارتباط تصویری می باشد است.

مرادی اضافه نمود: این نمایشگاه از 17 خرداد ماه به مدت 7 روز در محل دائمی نمایشگاه هنرهای تجسمی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نهاوند که آماده بازدید علاقمندان و هنر دوستان است که علاقمندان می توانند جهت بازدید از این نمایشگاه همه روز ه از ساعت 9 الی 12 و 14 الی 19 به مجتمع فرهنگی و هنری امام خمینی (ره) شهرستان نهاوند واقع در بلوار شهید بهشتی مراجعه کنند.

مدیر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نهاوند اظهار کرد: به مناسبت فرا رسیدن نیمه شعبان توسط یکی از بانوان شاعر و نویسنده نهاوندی2200هزار جلد کتاب شعر با موضوع امام مهدی (عج) بین مردم وجوانان توزیع شد.

وی گفت: عنوان این کتاب شعر بانوی نهاوندی نغمه های فراق با موضوع امام زمان(ع) است که بیش از 2200 جلد از آن تا به امروز در دو نوبت چاپ و بین کتابخانه های مدارس،مساجد،مردم ونهادهای فرهنگی توزیع شد.

مرادی اضافه نمود: هزینه های بیش از 22 میلیون ریالی چاپ این کتاب را خانم نساجی با نیت تعجیل در ظهور حضرت آقا انجام داد و نام این کتاب را نغمه های عشق و اشعار آن در وصف امام زمان (عج) و در قسمت هایی از آن نیز از بعضی مسائل جامعه شعر سروده است.

مدیر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نهاوند توضیح داد: در روز نیمه شعبان در 45 کانون فرهنگی وهنری وبیش از 30 مسجد دیگر جشن بزرگ منتظران امام زمان (عج) برگزار و به افرادی که نام آنها مهدی یا نرگس باشد جوائزی اهدا می گردد.

ب

منبع: تسنیم
انتشار: 17 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: bestarticles.ir شناسه مطلب: 796

به "نمایشگاه جوانان و گرافیک در نهاوند برپا شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نمایشگاه جوانان و گرافیک در نهاوند برپا شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید