مهم ترین کتابفروشی ژاپنی در ابوظبی شعبه زد

به گزارش بهترین مقاله، به گزارش خبرنگاران به نقل از اکتوالیته- یکی از عظیم ترین کتابفروشی های زنجیره ای در ژاپن که کینوکنیا نام دارد اخیرا فروشگاه جدیدی را در ابوظبی افتتاح نموده است. این کتابفروشی زنجیره ای پیش از این در سال 2008 اولین شعبه خود را در در دبی مال- عظیم ترین مرکز خرید در امارات- افتتاح نموده بود و حالا با بازگشایی شعبه جدید خود در ابوظبی به نظر می رسد به دنبال افزایش اعتبار خود در خاورمیانه است.

مهم ترین کتابفروشی ژاپنی در ابوظبی شعبه زد

خبر مربوط به این رویداد که سال گذشته در شبکه های اجتماعی منتشر شده بود بازتاب گسترده ای داشت و با استقبال پرشوری روبرو شد. با بازگشایی تدریجی مشاغل در امارات این فروشگاه جدید نیز در تاریخ 6 می در ابوظبی به طور رسمی افتتاح شد و فعالیت خود را کلید زد.

سبک این کتابفروشی تلفیقی متاثر از طراحی ژاپنی و عربی است که در دو طبقه پذیرای کتاب دوستان ساکن امارات می باشد. قرار است تا سرانجام سال میلادی یک فضای کافه مانند نیز به این کتابفروشی اضافه گردد. در حال حاضر بیش از 150 هزار عنوان کتاب به زبان های عربی و انگلیسی و بخش عظیمی مخصوص بچه ها در این فروشگاه وجود دارد.

بخشی از این کتابفروشی هم چنین به کتاب های مانگا، رمان های گرافیکی، کتاب های هنری و طراحی و نیز کتاب های آشپزی و سفر اختصاص دارد. علاوه بر کتاب ها، انواع مجسمه و لوازم التحریر نیز در این شعبه به فروش می رسد.

از بین کتاب های نادری که در این کتابفروشی وجود دارد می توان به کتاب فراری و نیز نسخه هایی با امضای هاروکی موراکامی و مارگارت اتوود اشاره نمود.

در وب سایت این کتابفروشی این شرح نوشته شده این کتابفروشی بهشتی راستین برای کتاب دوستان خاورمیانه است. محیطی عظیم و آرام با پرسنل خوش برخورد که یکی از عظیم ترین منتخب های کتاب های دنیا را در خود جای داده، عناصری هستند که این کتابفروشی را به مکانی منحصر به فرد تبدیل نموده است.

لازم به یادآوری است که کتابفروشی زنجیره ای ژاپنی تا به امروز بیش از 80 شعبه فعال در بیش از 10 کشور دنیا دارد.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران
انتشار: 20 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: bestarticles.ir شناسه مطلب: 1018

به "مهم ترین کتابفروشی ژاپنی در ابوظبی شعبه زد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهم ترین کتابفروشی ژاپنی در ابوظبی شعبه زد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید