مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از افتتاح مرکز نوآوری هواوی در لندن تا اطلاعاتی جدید از گوشی گلکسی اس 11 پلاس

به گزارش بهترین مقاله، انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین نموده و به صورت خلاصه منتشر می نماید.

مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از افتتاح مرکز نوآوری هواوی در لندن تا اطلاعاتی جدید از گوشی گلکسی اس 11 پلاس

برای دیدن بریتانیای کبیر با تور انگلیس همراه باشید.

مهمترین رویدادهای امروز را اینجا بخوانید:

شرکت سامسونگ نسخه جدید بتا اندروید 10 را برای گلکسی نوت 9 منتشر نموده است. این به روزرسانی هیچ ویژگی جدیدی را به همراه ندارد. اما چند اشکال موثر در اتصال کانون های تلفن همراه ، عکاسی و ویژگی هایS-Pen را بهبود می بخشد.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

اگرچه ساعت هوشمندMagicWatch 2 از اواخر ماه گذشته در چین رونمایی شد، اما از آن موقع تاکنون راستا بین المللی خود را بسیار آهسته طی نموده است و اکنون اعلام شده است که از 20 دسامبر برابر با 29 آذر ماه برای خرید در انگلستان در دسترس خواهد بود.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

گوشی گلکسی اس 11 پلاس دارای سنسور 108مگاپبکسلی Bright HM1 با فناوری Nonacell است. این موضوع می تواند برای افرادی که خبرهای مرتبط با گلکسی اس 11 را دنبال می نمایند بسیار جالب باشد.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

شرکت هواوی یک مرکز نوآوری 5G را در لندن افتتاح کرد. این شرکت امیدوار است با یاری این مرکز همکاری های بیشتری را با افرادی که در اکوسیستم 5G انگلستان فعال هستند داشته باشد.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

شرکت وان پلاس، برای گوشی های وان پلاس 6 و 6T یک به روزرسانی جدید البته در نسخه بتا ارائه نموده است که حاوی نکات امنیتی جدیدی است. مشروح خبر را اینجا بخوانید.

منبع: انتخاب
انتشار: 29 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: bestarticles.ir شناسه مطلب: 597

به "مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از افتتاح مرکز نوآوری هواوی در لندن تا اطلاعاتی جدید از گوشی گلکسی اس 11 پلاس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از افتتاح مرکز نوآوری هواوی در لندن تا اطلاعاتی جدید از گوشی گلکسی اس 11 پلاس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید