مقصد پیرلوی جدید ایتالیا معین شد

به گزارش بهترین مقاله، به نظر می رسد اینتر مقصد بعدی ساندرو تونالی، ستاره جوان برشا خواهد بود.

مقصد پیرلوی جدید ایتالیا معین شد

با ما همراه باشید و با تور ایتالیا از به بهترین کشور اروپا سفر کنیم و در شهرهای ونیز، فلورانس و رم بگردیم و بناهای تاریخی این کشور تاریخی را از نزدیک ببینیم.

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، تونالی در فصل جاری عملکرد فوق العاده ای در ترکیب برشا ارائه داده است و به همین دلیل او را آندره پیرلوی جدید فوتبال ایتالیا لقب داده اند. همین عملکرد باعث ابراز علاقه تیم هایی چون بارسلونا، یونایتد و یوونتوس به خرید این ستاره 20 ساله شده، اما گاتزتا دلااسپورت مدعی شد اینتر از بالاترین شانس برای خرید او برخوردار است.

مذاکرات بین اینتر و برشا برای انتقال ساندرو تونالی شروع شده و اگرچه تا پیش از شیوع ویروس کرونا برشا حدود 50 میلیون یورو برای فروس تونالی درخواست نموده بود، اما حالا و با مسائل اقتصادی فعلی احتمال حاضر به تخفیف دادن و فروش او با 40 میلیون نیز می گردد. تونالی در 23 بازی خود در سری آ در این فصل 5 پاس گل ارسال نموده و یک گل نیز به ثمر رسانده است.

اینتز میخواهد یک خط میانی ایتالیایی برای فصل بعد تشکیل دهد و تونالی می تواند در کنار بازیکنان جوانی چون نیکو بارلا و استفانو سنسی به میدان برود. پپ ماروتا، مدیر ورزشی اینتر رابطه خوبی با سران برشا دارد و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد، تونالی در بازار جابجایی تابستانی راهی اینتر خواهد شد. این بازیکن احتمالا دستمزدی معادل سالانه 2.5 میلیون یورو در تیم جدیدش دریافت خواهد نمود.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 20 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: bestarticles.ir شناسه مطلب: 1019

به "مقصد پیرلوی جدید ایتالیا معین شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقصد پیرلوی جدید ایتالیا معین شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید