تور ارمنستان ارزان: معرفی مرکز خرید دالما گاردن ایروان

به گزارش بهترین مقاله، آشنایی با مرکز خرید دالما گاردن در ایروان

ایروان یکی از مقاصد توریستی در کشور ارمنستان است که به علت جاذبه های طبیعی و تاریخی که در بین گردشگران بسیار محبوب است و سالانه افراد زیادی به سمت این شهر مجذوب کننده می فرایند. اما به غیر از جاذبه های تاریخی و طبیعی که در آن وجود دارد موارد دیگری هم هستند که مسافران را به سمت خود جذب می نماید که یکی از آن ها مراکز خرید است؛ در این مطلب از مجله گردشگری خبرنگاران می خواهیم درباره مرکز خرید دالما گاردن در ایروان صحبت کنیم. این مرکز خرید علاوه بر مکانی برای اینکه شما می توانید کالاهای مورد احتیاج خودتان را در برندهای معروف دنیا، اجناس با کیفیت و مقرون به صرفه قیمت خریداری کنید، محلی برای گذراندن اوقات فراغت و به طور کلی یک جور مکانی برای تفریح محسوب می گردد. در ادامه با ما همراه باشید تا بیشتر با مرکز خرید دالما گاردن در ایروان اطلاعاتی را خدمتتان ارائه دهیم.

تور ارمنستان ارزان: معرفی مرکز خرید دالما گاردن ایروان

با ما سفر کنید و با تور ارمنستان ارزان از کشور جذاب همسایه دیدن کنید و شهر زیبای ایروان را ببینید.

همانطور که در بالا گفتیم مرکز خرید دالما گاردن در ایروان علاوه بر این که احتیاج شما در تهیه کالاهای مورد احتیاجتان را برطرف می نماید جایی برای گذراندن اوقات فراغت شما هم به شمار می رود و می توانید در این مرکز خرید خودتان را سرگرم کنید.چرا که در آن رستوران ها و کافی های متعددی وجود دارد و همگی می توانند محل مناسبی برای جمع شدن شما دور هم باشد. این مرکز خرید در سال 2012در ایروان افتتاح شده و در کوتاهترین زمان ممکن تبدیل به یکی از محبوب ترین مکان ها برای خرید شد. در مرکز خرید دالما گاردن در ایروان می توانید برندهای معروف جهان، اجناس با کیفیت و مقرون به صرفه قیمت بخرید دیگر چه چیزی بهتر از این می تواند باشد. در دالما گاردن مال چندین فضای مجذوب نماینده و تفریحی برای بچه ها شما پیدا می گردد و بعلاوه به فود کورتی بزرگ و وسیع مجهز است که انتخاب های خوبی برای ناهار و شام در اختیار شما می گذارد.

این مرکز خرید دو طبقه، 50 مغازه، دو آسانسور و چندین پله برقی دارد، هر روز ازساعت 10 صبح تا 10 شب باز است و برای رسیدن به آن باید از مرکز شهر سوار اتوبوس بشوید و بعد از 10 تا 15 دقیقه به این مرکز برسید ، یک پارکینگ رایگان هم در جلوی پاساژ است که ظرفیت 700 ماشین را دارد. در این مرکز فروشگاه هایی با برند باتا، تایم، ویولت، نیو لوک، پریناتال، دیوید جونز، فلورمار، نیویورکر و … وجود دارد، برای تماشا فهرست همه برندها می توانید به سایت رسمی این مرکز بروید. قیمت ها در این پاساژ زیاد گران نیست اما زیاد مقرون به صرفه هم نیست مثلا قیمت یک شلوار جین 32 تا 43 دلار است.در این پاساژ اجناس با قیمت های مناسب و کیفیت خوب وجود دارد اگر زمان کافی برای تبدیل پول خود در شهر نداشتید جای نگرانی نیست چون می توانید این کار را در این مرکز انجام دهید، اگر پول نقد کافی هم همراه خود نداشته باشید می توانید به راحتی در همه مغازه ها از کارت اعتباری بهره ببرید. برای رزرو هتل در ایروان هم به سراغ مکان هایی بروید که نزدیک به مرکز خرید دالما گاردن باشند.

جشنواره های مناسبتی در مرکز خرید دالما گاردن

این مرکز خرید برنامه مشخصی برای آغاز حراج های خود دارد و اگر در آن موقع به این مرکز سر بزنید تخفیف ها خوبی گیرتان می آید، برترین زمان برای حراج و تخفیف در این محل 15 جولای تا آخر آگوست، و 10 ژانویه تا اواسط فوریه است. قرعه کشی هایی هم در این پاساژ انجام می گردد که شخص برنده اتومبیل، بلیط سفر و … هدیه می گیرد. به طور مثال گاهی ممکن است که در این مرکز خرید دالما گاردن در ایروان مجموعه ای از نقاشی های یک هنرمند جوان را در بخش گالری ها خواهید دید و گاه کنسرتی مجذوب نماینده و معروف در این مرکز خرید مجلل برگزار می گردد. از دیگر رویدادهای دالما گاردن مال می توان به برگزاری نمایش مد و یا جشن های مناسبتی اشاره نمود.

امکانات رفاهی برای بچه ها

اگر با بچه ها خود به این مرکز بروید می توانید در اتاق هایی که در هر طبقه برای مادران در نظر گرفته شده به بچه ها غذا بدهید، یا می توانید آن ها در اتاق های بازی زیر نظر مربی بگذارید و خود به خرید مشغول شوید.

  • ماشین کودک

برای این که بچه ها شما در این مرکز خرید روز خوبی داشته باشند وسایل بازی برایشان در نظر گرفته شده که یکی از آن ها ماشین کودک است. از همین رو می توانید در حین خرید کردنتان یک ماشین کودک هم بگیرید و فرزندتان را درون آن قرار دهید تا او هم حال خوبی داشته باشد.

  • اتاق مادر و کودک

درست در کنار سوپرمارکت یروان سیتی در طبقه اول، یک اتاق مادر و کودک دیده می گردد که برای استراحت و رسیدگی به کارهای نوزادان، فضای مناسبی برای مادران است.

  • قلعه سرخ

علاوه بر موارد گفته که برای بچه ها بود شهربازی برای بچه ها شما در این مرکز خرید طراحی شده است که یکی از وسیله های بازی آن قلعه سرخ است. این زمین بازی مخصوص بچه ها 2.5 ساله است و در آن می توانند به بازی کردن بپردازند و شما هم به خرید کردن بپردازید اما پیشنهاد می کنیم که فرزندتان را تنها رها نکنید و حتما کنارش باشید. این مجموعه تفریحی در طبقه دوم مرکز خرید دالما گاردن در ایروان قرار گرفته است.

ساعات کار: 10:00 تا 22:00

  • شهربازی پلی لب

درست در کنار سینما استار، شهربازی پلی لب با حجم هیجان انگیزی از انواع بازی ها و دستگاه ها در انتظار شماست تا خوشی را به نحو بچه هاه ای تجربه کنید. این مجموعه تفریحی در طبقه دوم مرکز خرید دالما گاردن در ایروان قرار گرفته است.

بخش های مختلف دالما گاردان در ایروان

در مرکز خرید دالما گاردن در ایروان بخش های مختلفی وجود دارد که نزدیک به 110 فروشگاه و مغازه در این مجموعه وجود دارد که می توانید هر آنچه را که می خواهید تهیه کنید.

پوشاک بانوان: برای خانم ها در این مرکز خرید بیش از 33 فروشگاه در طبقات مختلف وجود دارد که از برندهای مشهور جهان لباس های مختلفی را در اختیار شما قرار می دهد.

پوشاک آقایان: در کنار مغازه هایی که پوشاک بانوان را می فروشند، فروشگاه های مد و پوشاک آقایان هم به چشم می خورد.

لوازم و پوشاک بچه ها: حدود 22 فروشگاه مختلف در مرکز خرید دالما گاردن در ایروان وجود دارد که مخصوص لباس ها و لوازم بچه ها می باشد.

کیف و کفش: برای خرید کیف و کفش هم حدود 12 فروشگاه در اختیار خریداران است تا بتوانند آن چیزی که مد نظرشان است را تهیه نمایند.

ساعت و زیورآلات: 19 فروشگاه ساعت و زیورآلات در این مرکز خرید وجود دارد.

لوازم خانگی و آرایشی: همانطور که می دانید دالما گاردن یک فروشگاه بسیار بزرگ است پس هر آن چه که شما احتیاج داشته باشید در این مرکز خرید قابل تهیه است.

هایپرمارکت و تنقلات: هایپرمارکت زنجیره ای و معروف کارفور جایی است که می توانید مایحتاج روزمره خود را از آن بخرید. علاوه بر این یروان سیتی (Yerevan City) نیز دیگر گزینه پیش روی شماست که سوپرمارکتی ارمنی و زنجیره ای است و در طبقه اول دالما گاردن مال شعبه دارد. انواعی از میوه ها و محصولات غذایی را می توانید در این شعبه بخرید.

رستوران ها و کافه های دالما گاردن در ایروان

خوب در ابتدای متن گفتیم که این مرکز خرید به غیر از اینکه محلی برای تهیه مایحتاج شما باشد رستوران ها و کافه هایی هم وجود دارد که می توانید اوقات خوشی را در آن ها تجربه کنید و غذاها و نوشیدنی خوشمزه ای را میل کنید.

  • رستوران ها و فست فود

در مجموع 8 رستوران و فست فود با سبکی متنوع در این مرکز خرید وجود دارد که همگی در فود کورت و طبقه دوم قرار دارند.

  • کافه های دالما گاردن مال

تعداد زیادی کافه و بستنی فروشی در دالما گاردن است که برای برطرف خستگی و یکی دو ساعت استراحت خوشمزه مناسب به نظر می رسند.

تفریح و تفریح در مرکز خرید دالما گاردن

خوب کمی بالاتر مجموعه تفریحاتی که برای بچه ها وجود دارد را به آن ها اشاره نمودیم، اما این تفریحات تنها برای بچه ها نیست و مواردی برای بزرگسالان هم وجود دارد که در ادامه به آن ها اشاره خواهیم کرد.

  • سینما

یک مجموعه از سینماهای زنجیره ای در کشور روسیه وجود دارد که نمونه آن در مرکز خرید دالما گاردن در ایراوان هم وجود دارد.

یکی از این شعبه های سینمای زنجیره ای که در این مرکز خرید است دارای 6 سالن سینما که پذیرای دوستداران فیلم و سینمای جهان است. در واقع با برترین و مجهزترین سالن های سینما، تجربه ای مجذوب نماینده از تماشای فیلم را برای خود به ارمغان بیاورید.

  • سالن بولینگ

با دوستان و آشنایان خود به طبقه دوم مرکز خرید دالما گاردن مال بروید و در سالنی مجهز و به روز، ساعاتی را به بازی بولینگ بگذرانید. نکته مثبت درباره سالن بولینگ مرکز خرید دالما گاردن مال، ساعت کاری متمایز آن بوده که چند ساعتی بیش از ساعت فعالیت مرکز خرید است.

دسترسی به مرکز خرید دالما گاردن در ایروان

ساعت کاری این مرکز خرید در ایروان از 10 صبح تا 10 شب می باشد.

به منظور دسترسی به این مرکز خرید با توجه به آدرسی که گفته شده در انتهای متن محل قرار گیری آن درست در قلب شهر ایرواناست و بنابراین دسترسی بسیار راحتی از نقاط مختلف شهر دارد. برای رسیدن به دالما گاردن مال می توانید از اتوبوس، مینی بوس، مترو و تاکسی بهره ببرید. خوب است بدانید که نزدیک ترین ایستگاه اتوبوس تنها حدود 80 متر از دالما گاردن مال فاصله دارد و در نزدیک این مرکز خرید نیز دو ایستگاه مترو قرار گرفته است.

آدرس: 3 Tsitsernakaberd Hwy, Yerevan 0082, Armenia

منبع: rentyerevan.com

منبع: الی گشت
انتشار: 14 بهمن 1400 بروزرسانی: 14 بهمن 1400 گردآورنده: bestarticles.ir شناسه مطلب: 1954

به "تور ارمنستان ارزان: معرفی مرکز خرید دالما گاردن ایروان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ارمنستان ارزان: معرفی مرکز خرید دالما گاردن ایروان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید