لادا ویژن کانسپت، شاسی بلند قلدر روسی

به گزارش بهترین مقاله، با رونمایی از لادا ویژن کانسپت، شاسی بلند نیوا 4*4 آفرودر که حدود 50 سال در خط فراوری لادا قرار داشته جای خود را به محصولی مدرن در خط فراوری این شرکت خواهد داد در حالی که برخلاف همواره، از این پس لادا نیوا به اتاقی مدرن و مجلل با سطح رفاهی مناسب برخوردار بوده و همین عامل شانس این برند برای افزایش فروش در خارج از روسیه را بالا می برد.

لادا ویژن کانسپت، شاسی بلند قلدر روسی

خبرنگاران| لادا به مدد حمایت های بی شائبه رنو نیسان در حال رشد و توسعه سریع است و مصداق شاخص آن هم رونمایی از یک شاسی بلند مفهومی آفرودر با ظاهری مدرن و جذاب بوده که لادا در نمایشگاه خودرو مسکو 2018 آن به همگان معرفی نموده است. این کانسپت که گویا چارچوب کلی نسل تازه شاسی بلند قدیمی نیوا را با خود دارد، علاوه بر بعضی از ویژگی های شاخص نیوا، از معماری تازه فنی گروه لادا و زبان طراحی جدید این شرکت سود برده و به صورت دو در ساخته شده است.

به گزارش خبرنگاران، ویژن کانسپت که بدنه ای چهارگوش مزین به انواعی از خطوط را دارد، در تریم درونی چراغ های جلو و عقب از دی لایت های ایکس استفاده نموده و به رینگ و لاستیک های فصل 21 اینچی مجهز شده است. این خودرو که شگفتی بسیاری از حضار را موجب شده، در صورت رسیدن به خط فراوری قرار است با هدف صادرات به خارج از روسیه فراوری گردد.

طبق بعضی شنیده ها این خودرو روسی از پلتفرم نسل تازه داچیا داستر استفاده نموده و به موتور های کم مصرف، توربو و قدرتمند رنو هم مجهز است. البته لادا هنوز این موضوع را تایید ننموده و قبلا هم از عرضه لادا نیوا جدید با یک پلتفرم کاملا اختصاصی صحبت نموده است. آلبوم تصاویر این خودرو را اینجا ببینید.

با رونمایی از لادا ویژن کانسپت، شاسی بلند نیوا 4*4 آفرودر که حدود 50 سال در خط فراوری لادا قرار داشته جای خود را به محصولی مدرن در خط فراوری این شرکت خواهد داد در حالی که برخلاف همواره، از این پس لادا نیوا به اتاقی مدرن و مجلل با سطح رفاهی مناسب برخوردار بوده و همین عامل شانس این برند برای افزایش فروش در خارج از روسیه را بالا می برد.

منبع: فرادید
انتشار: 12 مرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: bestarticles.ir شناسه مطلب: 201

به "لادا ویژن کانسپت، شاسی بلند قلدر روسی" امتیاز دهید

4 کاربر به "لادا ویژن کانسپت، شاسی بلند قلدر روسی" امتیاز داده اند | 4.5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لادا ویژن کانسپت، شاسی بلند قلدر روسی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید