قیمت حلیم و زولبیا و بامیه تعیین شد

به گزارش بهترین مقاله، به گزارش خبرنگاران، قاسم نوده فراهانی رئیس اتاق اصناف تهران از قیمت گذاری سه قلم کالای پر مصرف در ماه مبارک رمضان تا به امروز اطلاع داد و گفت: قیمت آش و حلیم نسبت به سال گذشته تغییری نداشته و هر کیلو حلیم به قیمت 25 هزار تومان و هر کیلو آش و قیمت 20 هزار تومان در ماه رمضان عرضه خواهد شد.

قیمت حلیم و زولبیا و بامیه تعیین شد

وی همچنین قیمت هر کیلو زولبیا و بامیه را 24 هزار تومان گفت که به دلیل افزایش قیمت بعضی مواد اولیه آن، 20 درصد نسبت به سال گذشته افزایش داشته است.

همچنین طبق اعلام رئیس اتاق اصناف تهران، هر کیلو خرما به قیمت 24000 تومان در ماه مبارک رمضان عرضه می گردد. بنابراین قیمت هر جعبه خرما که عموماً نیم کیلو وزن دارد و حدود 12 هزار تومان خواهد بود.

نوده فراهانی با بیان اینکه همه واحدها باید طبق پروتکل های بهداشتی ستاد مدیریت کرونا عمل نمایند و بازرسی ها در این مدت شدت می گیرد، اظهار کرد: همچنین با توجه به شیوع ویروس کرونا در کشور، اتحادیه های صنفی سعی می نمایند مردم را به خرید اینترنتی تشویق نمایند تا کمتر از خانه خارج شوند، بنابراین شهروندان می توانند هم از سایت بازارگاه که قبلا راه اندازی شده به صورت اینترنتی اقلام مورد احتیاج خود را تهیه نمایند و هم بعضی اتحادیه صنفی اقلام خود را در سایت اتحادیه شان به فروش می رسانند.

همچنین، در زمینه کالاهای اساسی نیز طبق اعلام سازمان حمایت، 50 هزار تن برنج هندی با قیمت کیلویی حداکثر 8000 تومان، به همین میزان شکر با قیمت کیلویی حداکثر 5900 تومان، 25 هزار تن مرغ منجمد با قیمت کیلویی حداکثر 12 هزار تومان، بیش از 15 هزار تن گوشت قرمز منجمد با قیمت مصوب کیلویی حداکثر 42 هزار تومان، 50 هزار تن روغن خام برای فراوری انواع روغن نباتی در سقف قیمت مصوب و 100 هزار تن انواع خرمای مضافتی و کبکاب که با توجه به نوع، کیفیت، وزن بسته بندی و سایر مشخصه های آن توسط کارگروه تنظیم بازار استان قیمت گذاری می گردد، از امروز در فروشگاه های زنجیره ای، اصناف منتخب، میادین میوه و تره بار و تعاونی ها برای ماه رمضان عرضه می گردد.

منبع: ایسنا

منبع: تجارت نیوز
انتشار: 2 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: bestarticles.ir شناسه مطلب: 981

به "قیمت حلیم و زولبیا و بامیه تعیین شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قیمت حلیم و زولبیا و بامیه تعیین شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید