قنبرزاده: شفاف سازی و نظم باید سرلوحه کار فدراسیون باشد

به گزارش بهترین مقاله، به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت رسمی فدراسیون، منصور قنبرزاده، سرپرست دبیرکلی فدراسیون فوتبال در جمع مسئولان کمیته ها و دپارتمان های فدراسیون فوتبال گفت: بعد از گذشت سه ماه از فعالیت های مختلفی که اجرا شده، معتقدم فدراسیون روی پای خود ایستاده و با حمایت همه جانبه در راستای اجرای برنامه های خود پیش می رود.

قنبرزاده: شفاف سازی و نظم باید سرلوحه کار فدراسیون باشد

وی ادامه داد: در حین کار اگر همدلی و وحدت نباشد، بدون شک پیروزیتی در پیش نخواهد بود. خوشبختانه با همدلی و تلاش و پشتکار رئیس و مجموعه فدراسیون فوتبال، اکنون شاهد اجرای برنامه های خود به شکل مناسب هستیم.

سرپرست دبیرکلی فدراسیون ادامه داد: فرآیندی که در این 3 ماه طی شد در کنار تجارب دیگری که داشتم به این نتیجه رسیدم کار پر خطر و پر ریسک پیش روی ما بوده و زمان نیاز داریم تا به هدفمان برسیم. در واقع، آبرو و حیثیت مدیریتی مجموعه ای که اکنون در فدراسیون حضور دارند، در میان بود. شکر خدا که تا به امروز پیروز هستیم.

قنبرزاده اضافه کرد: نگاه ما به آینده است. شفاف سازی، نظم و انضباط باید سرلوحه کاری مان باید باشد. اصلاح امور همکاری همه حوزه ها را می طلبد. ما یک تیم هماهنگ هستیم به نام فدراسیون تا ضربه نخوریم. بیشتر از گذشته در افکار عمومی رصد می شویم بر همین اساس باید توجه بیشتری به ساختارها و برنامه های خود داشته باشیم.

وی در سرانجام درباره ابهام فعالیت بین دپارتمان و کمیته ها اضافه کرد: این اقدام در اساسنامه منطبق با قوانین فیفا است. کمیته ها وظایف سیاست گذاری، برنامه ریزی دارند و برنامه اهداف کلان سیستم را طراحی می کنند و دپارتمان ها هم مسئولیت اجرایی دارند. در بحث حوزه راهبردی هم باید برنامه ها را تبدیل به کار کیفی کنیم تا خروجی مثبتی داشته باشیم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 23 تیر 1400 بروزرسانی: 23 تیر 1400 گردآورنده: bestarticles.ir شناسه مطلب: 1719

به "قنبرزاده: شفاف سازی و نظم باید سرلوحه کار فدراسیون باشد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قنبرزاده: شفاف سازی و نظم باید سرلوحه کار فدراسیون باشد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید