فصاحت: روزانه 4 هزار تن میوه و تره بار در میادین توزیع می گردد

به گزارش بهترین مقاله، مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران گفت: روزانه 3 تا 4 هزار تن میوه و تره بار در 294 میدان و بازار میوه و تره بار شهرداری تهران عرضه می گردد.

فصاحت: روزانه 4 هزار تن میوه و تره بار در میادین توزیع می گردد

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، ایوب فصاحت با اشاره به استقبال شهروندان از میادین میوه و تره بار شهرداری تهران، گفت: با توجه به کیفیت مطلوب و قیمت مناسب محصولات در این مراکز، روزانه یک میلیون نوبت خرید در میادین و بازار های میوه و تره بار ثبت می گردد.

مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران با بیان اینکه حداقل 30 درصد بازار میوه و تره بار مرکز در اختیار این سازمان واقع شده است، گفت: روزانه 3 تا 4 هزار تن میوه و تره بار در 294 میدان و بازار میوه و تره بار شهرداری تهران عرضه می گردد.

وی با تأکید بر کوشش سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران بر حذف دلالان و واسطه های غیر ضرور، اظهار کرد: به منظور ارتقا کیفیت و کاهش قیمت میوه و تره بار، در چارچوب زنجیره تأمین، محصولات مورد احتیاج شهروندان از کانون های فراوری محصول کشور تهیه خواهد شد.

فصاحت با اشاره اثرگذاری این سازمان در تعدیل و تثبیت قیمت میوه و تره بار در سطح مرکز، گفت: با اجرای برنامه های تحولی و ورود این سازمان به حوزه تأمین، از شروع نیمه دوم امسال، کیفیت 10 محصول پرمصرف در تمامی میادین میوه و تره بار ارتقا می یابد و شاهد تعدیل و تثبیت قیمت این محصولات حتی در کل کشور خواهیم بود.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 22 خرداد 1401 بروزرسانی: 22 خرداد 1401 گردآورنده: bestarticles.ir شناسه مطلب: 2070

به "فصاحت: روزانه 4 هزار تن میوه و تره بار در میادین توزیع می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فصاحت: روزانه 4 هزار تن میوه و تره بار در میادین توزیع می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید