فان باستن: دیگر سری A را دنبال نمی کنم

به گزارش بهترین مقاله، ستاره پیشین میلان که سال ها در ترکیب این تیم می درخشید اظهار کرد به خاطر افت فوتبال ایتالیا دیگر رقابت های فوتبال در این کشور را دنبال نمی کند.

فان باستن: دیگر سری A را دنبال نمی کنم

به گزارش خبرنگاران، میلان یکی از بزرگترین باشگاهای فوتبال دنیا به شمار می رود و افتخارات زیادی نیز به دست آورده است. روسونری زمانی نه تنها در فوتبال ایتالیا بلکه در فوتبال اروپا هم از قدرت های نخست بود اما اکنون حتی در کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا هم به مشکل می خورد.

مارکو فان باستن یکی از ستاره های بزرگ تاریخ میلان است. او در گفت و گویی که با سایت رسمی این باشگاه ایتالیایی داشت، درباره شرایط این تیم گفت: زمانی که من در میلان بازی می کردم، قدرت نخست فوتبال اروپا و ایتالیا بودیم اما اکنون شرایط به کلی تغییر نموده است. میلان دیگر آن تیم بزرگ قبل نیست اما با فاکتورهای که دارد می تواند دوباره همان تیم بزرگ قبل گردد.

فان باستن در 202 دیداری که برای میلان به میدان رفت توانست 125 گل به ثمر برساند. او درباره کارلوس باکا مهاجم کلمبیایی روسونری نیز گفت: دیگر لیگ ایتالیا را کمتر دنبال می کنم و شناخت خوبی از بازیکنان ندارم.

ستاره پیشین تیم ملی فوتبال هلند درباره بهترین خاطره خود از حضور در میلان نیز گفت: خاطرات بسیار خوبی با پیراهن میلان دارم اما بدون شک بهترین آنها قهرمانی در جام قهرمانان اروپا در سال 1989 بود. در فینال توانستیم در نوکمپ استوا بخارست را شکست بدهیم. آن پیروزی باورنکردنی بود. هنوز هم آن را به خاطر دارم.

فان باستن سه بار به عنوان بهترین بازیکن اروپا انتخاب شد. او در سال 1992 هم جایزه بهترین بازیکن دنیا را به دست آورد. این ستاره هلندی در هشت سال حضورش در میلان، دو قهرمانی در جام قهرمانان اروپا (لیگ قهرمانان اروپا) و چهار قهرمانی در سری A را کسب کرد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 22 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: bestarticles.ir شناسه مطلب: 662

به "فان باستن: دیگر سری A را دنبال نمی کنم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فان باستن: دیگر سری A را دنبال نمی کنم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید