فابرگاس: به خاطر آنری پیشنهاد موناکو را قبول کردم، از اخراج او شوکه ام

به گزارش بهترین مقاله، هافبک اسپانیایی جدید موناکو اعتراف کرد به خاطر کسی حاضر به بازی در این تیم شد که یک هفته پس از ورود او اخراج شد.

فابرگاس: به خاطر آنری پیشنهاد موناکو را قبول کردم، از اخراج او شوکه ام

به گزارش خبرنگاران، سسک فابرگاس هافبک اعتراف کرد که تیری آنری دلیل اصلی او برای انتخاب موناکو بوده است. فابرگاس در حالی چلسی را به مقصد موناکو ترک کرد که یک هفته پس از ورود او تیری آنری به خاطر کسب نتایج ضعیف اخراج شد و دوره سه ماه و نیمی مربیگری اش در این تیم به انتها رسید.

فابرگاس که با موناکو قراردادی 3 سال و نیمی بسته است، در فاصله سال های 2003 تا 2011 در کنار آنری در آرسنال بازی کرد. او گفت: من نمی خواهم دروغ بگویم. یکی از دلایل اصلی پیوستن من به موناکو تماس تیری آنری بود. آنری از من خواست بیایم و گفت که در تمام بازی ها مرا به میدان می فرستد.

فابرگاس اضافه نمود: ما برای آنری خیلی متأسفیم چون واقعاً فکر می کنم که او یک مربی طراز اول خواهد بود. از این بابت مطمئنم. فوتبال منتظر نمی ماند. شاید الان برای مربیگری او زمانی مناسبی نبود. شاید هم او زمان کافی برای اجرای برنامه هایش و هرآنچه که می خواست را نداشت. زندگی همین است و چنین اتفاقاتی رخ می دهد. فقط دو بازی توانستم برای او بازی کنم.اخراج او مرا شوکه کرد.

موناکو با سرمربی جدیدش هم باخت

پس از برکناری تیری آنری، موناکو سرمربی سابق خود لئوناردو ژاردیم را برگرداند هرچند که بازگشت او هم بلافاصله تغییر در وضعیت این تیم ایجاد نکرد و قرمزوسفیدپوشان مونت کارلو در هفته جاری در خانه دیژون باختند و با 15 امتیاز در رده نوزدهم جدول لوشامپیونه ماندند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 14 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: bestarticles.ir شناسه مطلب: 106

به "فابرگاس: به خاطر آنری پیشنهاد موناکو را قبول کردم، از اخراج او شوکه ام" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فابرگاس: به خاطر آنری پیشنهاد موناکو را قبول کردم، از اخراج او شوکه ام"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید