علیزاده: حضور سرآسیایی در مس کرمان تصمیم مدیریتی بود، مقابل پرسپولیس دست و پا بسته نخواهیم بود

به گزارش بهترین مقاله، معاون فنی باشگاه مس رفسنجان معتقد است شاگردان محمد ربیعی عملکرد قابل قبولی مقابل مدافع اسم قهرمانی لیگ برتر ارائه خواهند کرد.

علیزاده: حضور سرآسیایی در مس کرمان تصمیم مدیریتی بود، مقابل پرسپولیس دست و پا بسته نخواهیم بود

با ما همراه باشید و درباره خرید متعادل بیشتر بدانید.

علی علیزاده در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، درباره شرایط تیم فوتبال مس رفسنجان در تعطیلات لیگ برتر فوتبال گفت: سه ملاقات تدارکاتی در این مدت برگزار کردیم، سایپا را شکست دادیم و مقابل سپاهان و آلومینیوم اراک به تساوی رسیدیم. پس از شکست سنگین مقابل سپاهان و چند باخت دیگر، بازیکنان به آمادگی خوبی رسیدند و شرایط آنها خیلی بهتر شده است.

وی با بیان اینکه وقفه لیگ برتر به نفع مس رفسنجان شد و بازیکنان این تیم به شرایط آرمانی خود بازگشتند، توضیح داد: آرامش در مس رفسنجان وجود دارد و امیدوارم تا انتها فصل، نتایج قابل قبولی به دست بیاوریم. بقا در لیگ برتر هدف ما در سال اول بود و کوشش می کنیم رتبه بسیار خوبی کسب کنیم.

معاون فنی باشگاه مس رفسنجان در خصوص شرایط بازیکنان این تیم گفت: محمد قاضی پیش تر به کرونا مبتلا شده بود و پس از آن هم بازدهی لازم را نداشت، اما الان آمادگی لازم را به دست آورده و عملکرد خیلی خوبی دارد. محمد انصاری و محسن طرحانی هم به میادین بازگشته و فرایند خیلی خوبی در یک ماه گذشته داشته اند. مصدومی نداریم و امیدوارم روز 4 تیر، بازی قابل قبولی مقابل پرسپولیس ارائه کنیم.

علیزاده درخصوص ملاقات مس رفسنجان با پرسپولیس در هفته بیست وچهارم لیگ برتر اسم کرد: پرسپولیس نایب قهرمان لیگ قهرمانان آسیاست و یکی از برترین تیم های قاره به تعداد می رود. در این مسابقه تیم دست و پا بسته ای نیستیم و بازیکنان ما مقابل هر تیم بالای جدولی، انگیزه بالایی دارند. ان شاءالله بتوانیم از موقعیت های خود استفاده کنیم و نتیجه را به نفع خود رقم بزنیم. پرسپولیس تیمی مقتدر و ریشه دار بوده و 70 درصد اسکلت خود را از سال های گذشته حفظ نموده است. کوشش می کنیم در این مسابقه پیروز باشیم.

وی درباره انتقال مجتبی سرآسیایی به مس کرمان و نقش رئیس صنایع ملی مس ایران در این انتقال اعلام کرد: این موضوع تصمیم مدیریتی بود. سرآسیایی به جمع ما بازمی گردد و اتفاقاتی در باشگاه رخ داد که حل خواهد شد. تصمیم سعدمحمدی (رئیس صنایع ملی مس ایران) بر ما ارجح است. هر کمکی به مس می کنیم که به لیگ برتر بیاید و افتخار استان کرمان بیشتر گردد. استان ما ظرفیت دارد که پس از مس رفسنجان و گل گهر سیرجان، سومین تیم را هم در لیگ برتر داشته باشد.

معاون فنی باشگاه مس رفسنجان در خصوص فعالیت نقل و انتقالاتی این باشگاه برای فصل آینده گفت: ربیعی هنوز فهرست بازیکنان مدنظر خود را به ما ارائه ننموده و وقفه لیگ برتر هم در این موضوع بی تأثیر نبود. او پس از بازی با پرسپولیس به ما فهرست می دهد و با بازیکنان مد نظر کادر فنی برای تمدید قرارداد رایزنی می کنیم. با مدیران برنامه بازیکنان مورد نظر ربیعی هم مذاکره خواهیم کرد تا در باشگاه عظیم مس رفسنجان در خدمت آنها باشیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 27 تیر 1400 بروزرسانی: 27 تیر 1400 گردآورنده: bestarticles.ir شناسه مطلب: 1727

به "علیزاده: حضور سرآسیایی در مس کرمان تصمیم مدیریتی بود، مقابل پرسپولیس دست و پا بسته نخواهیم بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "علیزاده: حضور سرآسیایی در مس کرمان تصمیم مدیریتی بود، مقابل پرسپولیس دست و پا بسته نخواهیم بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید