عبدالملکی: سطح ظرفیت ایده های کشور ما در طراز جهانی است

به گزارش بهترین مقاله، خبرگزاری خبرنگاران-وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در جمع ایده پردازان در نخستین جشنواره ایده های برتر اشتغالزایی و کارآفرینی گفت: ضروریست ایده های نو، در زمینه اشتغال، سرمایه، بازار و فن آوری شناسایی شوند و احتیاج آنان مرتفع گردد.

عبدالملکی: سطح ظرفیت ایده های کشور ما در طراز جهانی است

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران، آقای حجت الله عبدالملکی با اشاره به جمع آوری 4 هزارو سیصد ایده در این جشنواره گفت: در عرصه ایده پردازی می بایست احتیاج های کشور شناسایی و در ادامه ایده های نو با توجه به منابع مختلف کشور ارائه گردد.

وی اضافه نمود: در رابطه با ثبت ایده ها دبیرخانه دایمی شکل گرفته و سامانه آن به صورت برخط موجود است.

وزیر تعاون با ضروری خواندن همکاری شرکت های تابعه تامین اجتماعی برای اجرایی شدن طرح های نو، گفت: این امر حتی ارتباط با شرکت ها در وزارتخانه ها و سازمان های دیگر را برای کسب نتیجه مناسب و درآمدزا می طلبد.

آقای عبدالملکی، رتبه بندی و درجه بندی ایده ها را برای دسترسی آسان استفاده کنندگان از آن ایده و طرح نو به منظور اجرای عملیاتی آن خواهان شد.

وزیر تعاون، ضمن اعلام حمایت از ایده های نو در زمینه های مختلف سرمایه ای و حوزه اشتغال و اقتصاد، معرفی ایده ها به صاحبان سرمایه را خواهان شد.

وی با تاکید بر لزوم پشتیبانی از ایده های نو به وسیله دستگاه های دولتی و حاکمیتی اعلام نمود: ایده ها در کشور ما در سطح ظرفیت ایده هایی در طراز سطح جهانی است.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: bestarticles.ir شناسه مطلب: 2043

به "عبدالملکی: سطح ظرفیت ایده های کشور ما در طراز جهانی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عبدالملکی: سطح ظرفیت ایده های کشور ما در طراز جهانی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید