طراحی داخلی اتاق کودک با رنگ های فوق العاده شاد و روشن

به گزارش بهترین مقاله، طراحی داخلی اتاق کودک با تمامی لوازمی که اساسا یک کودک برای گذراندن اوقات خود به آنها احتیاج دارد یکی از مهم ترین وظایفی است که والدین باید انجامش بدهند. اما نمونه اتاق هایی که در این مطلب معرفی خواهیم کرد چیزی بیش از یک سرپناه مخصوص بچه ها را فراهم خواهد نمود.با رنگ ها، الگوها، شکل ها و مبلمان جالب و شادی که در دکوراسیون این اتاق ها بکار رفته، نشان از یک اتاق با طراحی کاملا خلاقانه و هوشمندانه دارند. در کنار این طرح های جالب و سرگرم نماینده این اتاق خواب ها فضایی راحت، آرام و دنج برای مطالعه و استراحت فراهم می نمایند. مطمئنا هر پدر و مادری برای فرزندش خواستار چنین اتاق خواب هایی است.

طراحی داخلی اتاق کودک با رنگ های فوق العاده شاد و روشن

جهت دریافت مشاوره خدمات کاتالوگ از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ کاتالوگ های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از ما بخواهید.

مدل اولی که معرفی خواهیم کرد اتاقی است با دکوراسیونی کاملا دخترانه. اتاقی که به محض قرار گیری در آن شما را از شلوغی ها و سروصداهای زندگی شهری جدا و وارد دنیای جدیدی می نماید. چیدمان فضای اتاق به صورت کاملا دقیقی انجام شده و از رنگ زرد بعنوان تم اصلی طراحی خود استفاده می نماید. رنگ زرد در ایجاد تحرک و شادی در بچه ها بسیار تاثیر گذار است. زمانی که این رنگ با استیکرهای گرافیکی ساده ترکیب می گردد، محیطی پیچیده و در عین حال شاد، جذاب و سرگرم نماینده فراهم می نماید. درست مانند محیطی که بچه های شهری امروزی به آن احتیاج دارند.

مدل دوم استفاده از رنگ های متنوع در کنار یکدیگر را کاملا به سطح جدید و تعریف نشده ای برده است. در عین اینکه از رنگ های زیادی در این اتاق استفاده شده است بازهم رنگ زرد رنگ غالب خودنمایی می نماید. وجود قالیچه با اشکال هندسی و رنگهای متنوع، انرژی زیادی به محیط اتاق بخشیده است. شلف ها و میز کامپیوتر و مطالعه در دکوراسیون اتاق نقش مهمی ایفا می نمایند و در کنار فراهم کردن فضایی برای کار و نگهداری لوازم، بسیار زیبا و شیک خود را در دکوراسیون نشان می دهند.

در مدل سوم تنها یک چیز خودنمایی می نماید. مدل تخت خوابی که در این اتاق استفاده شده است نمونه اش قبل از این در هیچ کجای دیگر دیده نشده و بی نهایت خلاقانه و صد البته زیبا و متحیر نماینده است.

طراحی داخلی اتاق کودک

منبع: اتاق
انتشار: 8 آبان 1399 بروزرسانی: 7 اردیبهشت 1400 گردآورنده: bestarticles.ir شناسه مطلب: 1234

به "طراحی داخلی اتاق کودک با رنگ های فوق العاده شاد و روشن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طراحی داخلی اتاق کودک با رنگ های فوق العاده شاد و روشن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید