سونی 3 گوشی اکسپریا 5 II، 10 II و L4 را به روزرسانی کرد

به گزارش بهترین مقاله، شرکت سونی در حال ارائه به روزرسانی های جدید برای سه گوشی خود است - Xperia 5 II، Xperia 10 II و Xperia L4. لبباع اطلاعات دقیق این به روزرسانی منتشر نشده است، بنابراین 100 ٪ روشن نیست که علاوه بر به روزرسانی امنیتی، چه عواملی تغییر نموده است.

سونی 3 گوشی اکسپریا 5 II، 10 II و L4 را به روزرسانی کرد

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، به نظر می رسد بعضی از اصلاحات نیز در این گوشی ها وجود دارد. گوشی Xperia 5 II کمی عقب تر از زمان بود و تا به حال به روزرسانی آگوست را اجرا می کرد.

این به روزرسانی تا تاریخ 1 اکتبر است، افرادی که این به روزرسانی را دریافت نموده اند بعضی از پیشرفت ها را گزارش می دهند. برای مثال سریعتر خواندن اثر انگشت و دریافت بهتر 4G، این تلفن همچنین در هنگام تماس با فلش صفحه نمایش مشکلاتی را تجربه می نماید، اما گزارش های متفاوتی در خصوص ثابت بودن یا نبودن آن وجود دارد.

به هر حال، Xperia 10 II از نظر به روزرسانی های امنیتی به طور شگفت انگیزی جلوتر از سایرین است، این گوشی قبلاً نسخه اکتبر را دریافت نموده بود و این به روزرسانی امنیت گوشی را تا 1 نوامبر به ارمغان می آورد Xperia L4 نیز شامل 5 II است (از 5 آگوست تا 5 اکتبر)

منبع: انتخاب
انتشار: 20 آذر 1399 بروزرسانی: 20 آذر 1399 گردآورنده: bestarticles.ir شناسه مطلب: 1322

به "سونی 3 گوشی اکسپریا 5 II، 10 II و L4 را به روزرسانی کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سونی 3 گوشی اکسپریا 5 II، 10 II و L4 را به روزرسانی کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید