تور دبی ارزان: سفر هیات اماراتی به ایران در آینده نزدیک

به گزارش بهترین مقاله، تهران (پانا) - مشاور رئیس امارات متحده عربی اطلاع داد به زودی هیاتی از امارات به ایران در چهارچوب بهبود روابط میان دو کشور اعزام خواهد شد.

تور دبی ارزان: سفر هیات اماراتی به ایران در آینده نزدیک

با تور دبی ارزان در زیباترین سواحل خلیج فارس استراحت کنید و شهری پر زرق و برق، بین‌المللی و پیشرفته را سیاحت کنید.

به گزارش العالم، انور قرقاش مشاور رئیس امارات متحده عربی، اضافه کرد: این ارزیابی از طرف ایرانی ها وجود دارد که در پی بازسازی روابط با کشورهای خلیج فارس هستند و ما با نگاه مثبت به آن می نگریم.

این مقام ارشد اماراتی با این حال مدعی شد که نگرانی هایی در خصوص فعالیت های منطقه ای ایران وجود دارد؛ اما به گفته او رویارویی برترین راه پیش رو نیست.

مشاور رئیس امارات متحده عربی بعلاوه ادعا کرد که حتی اگر مذاکرات در خصوص توافق هسته ای با ایران به نتایج مثبتی برسد، همه نگرانی ها در خصوص سیاست های ایران را رفع نخواهد کرد.

قرقاش بعلاوه در خصوص مذاکرات و همکاری های مالی به عنوان بخشی از اقدامات اعتمادساز با ایران تأکید کرد که این مساله زمان بر خواهد بود.

وی پیش تر در اجلاس راهبردی ابوظبی گفته بود که کشورش مشغول اعتمادسازی و کاهش تنش ها با تهران است.

این مقام اماراتی بعلاوه اذعان نموده که هیچ علاقه ای به مواجهه با ایران نداریم زیرا عواقب آن برای مدت طولانی متوجه منطقه خواهد بود.

علی باقری کنی معاون سیاسی وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران که به هفته گذشته به امارات سفر نموده بود با انور محمد قرقاش مشاور دیپلماتیک رئیس امارات عربی متحده ملاقات و بنابر گزارش خبرگزاری رسمی امارات وامدر این ملاقات، روابط امارات عربی متحده و جمهوری اسلامی ایران مورد آنالیز نهاده شد و دو طرف بر اهمیت توسعه این روابط بر اساس اصل حسن همجواری و احترام متقابل در چارچوب منافع مشترک، اقدام در راستای ثبات و شکوفایی بیشتر در منطقه و بعلاوه توسعه روابط مالی و تجاری تأکید کردند.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 9 دی 1400 بروزرسانی: 9 دی 1400 گردآورنده: bestarticles.ir شناسه مطلب: 1915

به "تور دبی ارزان: سفر هیات اماراتی به ایران در آینده نزدیک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور دبی ارزان: سفر هیات اماراتی به ایران در آینده نزدیک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید