رئیس سازمان میراث فرهنگی به استان مرکزی سفر می نماید

به گزارش بهترین مقاله، رئیس سازمان میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در برنامه یک روزه به استان مرکزی سفر می نماید.

رئیس سازمان میراث فرهنگی به استان مرکزی سفر می نماید

با تور پاییزی عمان از سفری عالی برای کسب آرامش لذت ببرید و با شهرهای زیبای صلاله و مسقط آشنا شوید.

به گزارش خبرنگاران از اراک، زهرا احمدی پور براساس برنامه ریزی اجرا شده در سفری یک روزه صبح فردا پنجشنبه 30دی ماه وارد استان مرکزی شده و از شهرهای مختلف استان بازدید می نماید.

استقبال رسمی از وی در پاویون استانداری مرکزی نخستین برنامه احمدی پور در استان بوده و پس از آن با سفر به زادگاه بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی شهر خمین از بیت تاریخی امام راحل(ره) در این شهر بازدید نموده و پس از آن ضمن حضور در کارگاه صنایع دستی اجرای آئین قالی بران در خمین را شاهد خواهد بود.

بازدید از مرکز صنایع دستی روستای میشی جان از دیگر برنامه های سفر یک روزه رئیس سازمان میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی به استان مرکزی است.

احمدی پور پس از این با سفر به شهر اراک در نشست شورای اداری استان مرکزی شرکت نموده و پس از آن در نشست با سمن های حوزه گردشگری و صنایع دستی استان مرکزی حضور می یابد.

بازدید از بازار تاریخی اراک، افتتاح هتل پیغام اراک و نشست با فعالان صنعت گردشگری از دیگر برنامه های رئیس سازمان میراث فرهنگی کشور به استان مرکزی به شمار می رود.

حضور در شهرستان ساوه از دیگر برنامه های احمدی پور در این سفر یک روزه است.

به گزارش خبرنگاران بازدید از قنات ابراهیم آباد به عنوان تنها اثر ثبت جهانی استان و نیز مسجد جامع شهرستان ساوه از دیگر برنامه های سفر رئیس سازمان میراث فرهنگی کشور به استان مرکزی است.

منبع: تسنیم
انتشار: 9 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: bestarticles.ir شناسه مطلب: 764

به "رئیس سازمان میراث فرهنگی به استان مرکزی سفر می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رئیس سازمان میراث فرهنگی به استان مرکزی سفر می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید