دلایل اینتر برای رد پیشنهاد تعویق یک روزه دربی ایتالیا

به گزارش بهترین مقاله، مدیر اجرایی باشگاه اینتر دلایل این باشگاه را برای رد پیشنهاد بازی مقابل یوونتوس در روز دوشنبه هفته جاری شرح داد.

دلایل اینتر برای رد پیشنهاد تعویق یک روزه دربی ایتالیا

با ما همراه باشید و با ایتالیا تور از به بهترین کشور اروپا سفر کنیم و در شهرهای ونیز، فلورانس و رم بگردیم و بناهای تاریخی این کشور تاریخی را از نزدیک ببینیم.

به گزارش خبرنگاران، شیوع گسترده ویروس کرونا در ایتالیا تبعات زیادی برای کشور و ورزش آن داشته که سری A را هم بی نصیب نگذاشته است. در پی این اتفاق دربی ایتالیا میان تیم های فوتبال یوونتوس و اینتر که قرار بود شب گذشته (یکشنبه) پشت درهای بسته استادیوم آلیانتس تورین برگزار گردد به 24 اردیبهشت موکول شد. این جابجایی نارضایتی اینتری ها را به همراه داشته چون برنامه بازی های انتها فصل آنها را فشرده نموده است. جوزپه ماروتا بعد از این جابجایی از سازمان لیگ ایتالیا به دلیل تصمیم گیری یک جانبه درباره تغییر زمان بازی گلایه کرد و مدعی شد این سازمان به نفع یوونتوس و تحت فشار این باشگاه (به خاطر از دست ندادن درآمدهای اقتصادی حاصل از بلیت فروشی) تقویم بازی ها را عوض نموده است. پائولو دال پینو، رئیس سازمان لیگ ایتالیا هم پاسخ ماروتا را داد و مدعی شد که او به اینتر پیشنهاد داده بود که با یک روز تأخیر، یعنی امروز دربی ایتالیا را برگزار نمایند که این باشگاه حاضر به پذیرش این پیشنهاد نشده است.

ماروتا اما برای رد پیشنهاد سازمان لیگ فوتبال ایتالیا سه دلیل آورد. او به نشریه رپوبلیکا گفت: اینکه امشب بازی یووه - اینتر را برگزار کنیم عملی نبود. این فقط یک فرضیه فتنه انگیز بود. مسئولان سازمان لیگ آدینه شب این پیشنهاد را به صورت غیررسمی مطرح کردند اما ما نمی خواستیم به آن فکر کنیم و سه دلیل داشتیم. اول اینکه برگزار این بازی در حضور تماشاگران، خلاف منطق حفاظت از سلامت مردم بود. من فکر نمی کنم که برگزاری هشدارها درباره ویروس کرونا در عرض تنها 24 ساعت متوقف می شد. دومین دلیل مخالفت مان این بود که تنها طرفداران یوونتوس اجازه داشتند در استادیوم حضور داشته باشند و این جنجال بزرگتری به پا می کرد و سوم اینکه در صورت برگزاری بازی در روز دوشنبه ما باید بازی یوونتوس - میلان که قرار است چهارشنبه برگزار کنیم را به روز پنجشنبه موکول می کردیم که با دیگر بازی مرحله نیمه نهایی بین اینتر و ناپولی هم پوشانی زمانی داشت. در این صورت قطعاً با خشم و ناراضایتی مسئولان شبکه رای روبرو می شدیم. به هر حال این شبکه برای خرید حق پخش تلویزیونی این دو بازی پول داده است.

پیشنهاد دیگری که برای برطرف مسائل فشردگی برنامه بازی های سری A و اینتر ارائه شد از سوی باشگاه ناپولی بود که اظهار داشت حاضر است بازی پنجشنبه شبش با اینتر به انتها فصل موکول گردد و به جای آن اینتر با یوونتوس مصاف داشته باشد.

ماروتا در این خصوص هم گفت: ما هیچ پیشنهاد رسمی در این خصوص دریافت ننموده ایم و اگر هم دریافت می کردیم من آن را به فرستنده اش برمی گرداندم تا یکسان سازی شرایط همه تیم های لیگ از بین نرود. چیزی که معین است این است که تصمیم بسیار تندی گرفته شده و این هم بسیار معین بود. بازی پنجشنبه هم قرار است پشت درهای بسته برگزار گردد. همه از سر مسئولیت پذیری نسبت به شرایط موجود، خودشان را تطبیق داده بودند. تغییرات شنبه اما همه چیز را دوباره آشفته کرد و تقویمی دردسرساز برای لیگ ساخت که حل آن بسیار مشکل است. برگزاری بازی بدون تماشاگر تنها ابزاری بود که می توانست برگزاری مرتب بازی های لیگ را تضمین کند. به نظر من هنوز هم هیچ راه دیگری به جز این وجود ندارد هرچند به نظر می رسد که از این ابزار هم نمی گردد استفاده کرد.

قرار است چهارشنبه یک جلسه اضطراری با حضور مسئولان تمام 20 باشگاه سری A برگزار و در آن درباره شرایط لیگ رایزنی گردد. ماروتا اما چندان به نتیجه این جلسه خوشبین نیست.

او گفت: ما چهارشنبه جلسه داریم اما به نظر من لیگ در معرض خطر فروپاشی است. به نظر من باید این جلسه خیلی شفاف برگزار گردد. همه گزینه های موجود برای معین زمان برگزاری بازی های معوقه را آنالیز خواهیم کرد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 25 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: bestarticles.ir شناسه مطلب: 832

به "دلایل اینتر برای رد پیشنهاد تعویق یک روزه دربی ایتالیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دلایل اینتر برای رد پیشنهاد تعویق یک روزه دربی ایتالیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید